|
Lähettäjä: -.-
Päivämäärä: 9.2.26 09:49:29
Meillä oli muutama vuosi sitten ihan samaa. Alkuun sovittiin että maksaa kerran kuukaudessa, mutta jokikinen kerta piti kysyä perään. Vaihdettiin sitten vuokraajan toivomuksesta niin, että maksaa joka käynnin erikseen niin muistaa paremmin maksaa - no arvaa muistiko. Aloitti niin että kävi kerran viikossa, mutta sitten pyysi aika nopeasti saisiko käydä kahdesti, ja mahdollisesti välillä estevalmennuksissa ja pikkukisoissa lähitallilla. Tämä sopi kyllä minulle, mutta edelleen sai aina kysyä maksuja. Yhtäkkiä alkoikin käymään taas vain kerran viikossa, ja kun jossain vaiheessa kyselin että haluaako enää kahta kertaa käydä niin ei olekaan rahaa sellaiseen, mutta jos maksaisi aina puolet vähemmän vuokraa kerrasta niin voisi käydä kahdesti. No tähän en kuitenkaan suostunut :D
Viimeinen niitti minulle oli, kun alkoi selkäni takana puhumaan äitinsä kanssa miten minä haluan vain RAHASTAA heidän kustannuksellaan, kun tuolloin kulut nousivat hetkessä rajusti (koronat, Ukrainan sodat sun muut) ja kysyin onko ihan ok jos vuokra nousee vähän, ja nostin vuokraa 15€ --> 20€. Eikä tuo summa minusta ainakaan kohtuuton ole, kun tarjolla on kiva ja kiltti monitoimihevonen, jolla saa sileällä jumputtamisen lisäksi myös hypätä ja maastoilla ja valmennuksissa sekä kisoissakin sai käydä.
Hoiti ja ratsasti hevosen aina tosi hyvin kyllä kun kävi, siitä ei ole mitään poikkipuolista sanottavaa. Mutta ihan koko vuokrauksen ajan yksikään vuokra ei tullut ilman, että piti kysyä perään, ja se oli oikeasti tosi raskasta. Kun jostain syystä aina nolotti kysellä, vaikka nolona olisi ehkä pitänyt olla maksunsa unohtaneen tai "unohtaneen" vuokraajan.
|