|
Lähettäjä: 0800
Päivämäärä: 5.2.26 12:03:53
Omistajia on niin erilaisia tämän loimituksen suhteen, etten itse mene riisumaan pihattolaisia ellei erikseen pyydetä. Jos hevosen loimi on keliin nähden mielestäni täysin epäsopiva, laitan yleensä omistajalle viestiä, saako loimen vaihtaa vai hoitaako itse asian. Jos taas tiedän, että omistaja on itse tulossa tallille, jätän päätöksenteon omistajalle. Meillä on ollut asiakkaita, joiden hevoset on samalla loimella plussakelistä pakkasiin, yhtäkkiä sateella ilman loimea ja lämpimällä topattuna. Jos taas sellaisen asiakkaan, jolla on kanssani loimituksista sama ajatusmaailma, saatan vain vaihtaa loimen ja mainita asiasta kun asiakkaan seuraavan kerran kohtaan. On myös asiakkaita, jotka ovat erikseen pyytäneet että saan loimittaa oman mieleni mukaan, ja silloin tietysti toimin oman järjen mukaan. Aloittajan kannattaa varmaan ihan keskustella tallinpitäjän kanssa tästä, koska ei me olla kuitenkaan ajatuksenlukijoita, ja tosiaan meidän maalaisjärki saattaa olla omistajan mielestä aivan pielessä.
|