|
Lähettäjä: mikä tää on
Päivämäärä: 3.2.26 22:46:02
Kuka hevoskauppias kirjoittaa näin epäammattimaisen ilmoituksen... Sitten vielä tää kohta siis mitä hel vet ti ä. :D:D: Täytyy olla päässä vikaa.
"Tuo ei ole hevosmiestaitoa vaan se että osaa ostaa hyvän ja menestyä on.
Menestyksen mittari löytyy kisakentiltä jossa arvostelijana on joku muu kuin itse. Eikä kenestäkään tule arvostettua hevosmiestä kuin saavutustensa kautta."
Sitten kun katoin videon tästä kultakimpaleesta ni eipä se tasanen puksuttaja mikään kisakenttien valloittaja taida sittenkään olla. Kiltti, turvallinen ja sitä kautta varmasti oikea aarre esimerkiksi ratsastuskouluun mutta muuten täyttä pas kaa tuo ilmoitus.
-----------Ilmoitus-----------
No nyt on HEVONEN !!!!! 9v ruuna
Olen aina etsinyt hyvää Suomenhevosta jota voi verrata hyvään puoliveriseen eikä vain Suomenhevosia keskenään.
Tässä on kaikki mitä tarvitsette: nostaa laukat paikaltaan, menee hyvällä pehmeällä sykkeellä, hyppää hyvin ja terävästi, on terve.....
Teillä on usein vikana se että ette osaa ostaa heti hyvää sh vaan Teidän pitää löytää se jostain metsästä ja itse epäonnistua sen koulutuksessa. Kouluttaa sitä vuosi pari.
Ostatte sen mielellään jostain 3.000,- ja koulutatte sitä 24kk a' 600,-/kk
2vuotta niin se on maksanut teille 17.500,- eikä edes riitä.
tämä matematiikka pitäisi ymmärtää eikä kuvitella säästöä hevosen hinnassa.
Ettekä silti ole edes 2v kuluttua välttämättä tällä tasolla kuin tämä nyt tänään. Riski epäonnistua on 70%
Tuo ei ole hevosmiestaitoa vaan se että osaa ostaa hyvän ja menestyä on.
Menestyksen mittari löytyy kisakentiltä jossa arvostelijana on joku muu kuin itse. Eikä kenestäkään tule arvostettua hevosmiestä kuin saavutustensa kautta.
Tämä ruuna näyttää taitonsa heti seuraavissa kisoissa.
Ruuna tuli kuun vaihteessa ja kilpailee heti esteillä kun sopiva kisa löytyy. Video tehty kun ruuna ollut meillä 3vrk.
Hypyt videon lopussa.
Hevonen on Kirkkonummella Rosa Ruutsalon valmennuksessa ja Sofian ratsasastuksessa
Hinnan ja lisää videoita saat soittamalla - et muuten.
|