Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarkeneeko kuomilla ratsastaa pakkasella?

Lähettäjä: Mupe 
Päivämäärä:   3.2.26 09:45:48

Olen tässä investoimassa pakkasratsastukseen kenkiä. Onnistuuko Kuomilla ratsastus ihan OK ja ennen kaikkea tarkeneeko niillä :D Ne olisi kätevät, kun voisi käyttää sitten tallihommissa muutenkin ja koiran kanssa lenkillä...

Re: Tarkeneeko kuomilla ratsastaa pakkasella?

Lähettäjä: Nalle 
Päivämäärä:   3.2.26 09:46:48

Tarkenee, mutta pohjien laatu on ylipas-ka.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   3.2.26 09:48:22

Tarkenee, mutta ärsyttää kun ne on karsinassa käymisestä heti ihan törkyisen näköiset kun kengän kangas nappaa kuivikkeen kiinni itseensä.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   3.2.26 09:52:20

Vähiten jalassa kuomat on. Ostaisin kunnon kengät eli sievin maiharit tai saappaat. Vai meneekö yli budjetin? On tpsi hyvät jalasaa ja tarkenee kovillakin pakkasilla. Helpoo hoitaa, pitävä pohja.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   3.2.26 09:57:12

Mulla on perinteiset Kuomat ja Kuoman Reipas-saappaat. Molemmilla tarkenee, Reippaat tallilla mun mielestä kuvemmat kun ovat vedenpitävät, niin se saa letkutettua puhtaaksi päivän päätteeksi eikä tarvi miettiä kerkeääkö kuivumaan

Päivämäärä:   3.2.26 10:12:54

Nuo Sievin kengät melko jytyn näköset että mahtuukohan jalustimeen... Nyt siis lähinnä kysymys, että millä tarkenee ratsastaa. Tallihommia tarkenee kyllä tehdä melkein millä kengillä vain, kun koko ajan liikkuu

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.2.26 10:14:32

Tarkenee kuomilla mutta tosiaan pohjat on nykyään tosi huonot ja murenee jo yhdessä kahdessa talvessa. Siksi olen siirtynyt Sievin talvikenkiin. Mahtuu jalustimeen hyvin ja mahtuu kannuskin kengät päälle. Ei ole tullut kylmä noilla vielä vaikka ratsastan kelissä kuin kelissä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.2.26 10:17:30

Kuomat tai jotku perus talvitöppöset, joissa vähän vartta. Paremmin kestää esim hööksistä saatavat talvitöppöset. Kuomista murenee pohja jos niillä käy karsinassa

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   3.2.26 10:26:35

Minulla myös sievin maiharit. Mahtuu jalustimeen.

Ja lämmitettäviä versioitakin löytyy.

Lähettäjä: mmh 
Päivämäärä:   3.2.26 10:35:36

Itsellä vanhemmat uggit, jotka jo vähän lytistyneet eli ei siviilissä käytössä, kyllä muuten lämmittää se aito lammas nyt siellä sisällä :D

Lähettäjä: ” 
Päivämäärä:   3.2.26 10:40:27

Osaatteko sanoa, mahtuuko Sorel Caribou jalustimeen?
Kellään kokemuksia Haltin Tornioista?

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   3.2.26 11:11:20

Sieviläiset mahtuu heittämällä jalustimeen. Yhet ylisuuret on siinä ja kinttaalla, yritin pojan vanhoja käyttää. Koko 41 mutta harvalla noin isoja taitaa olla.

Päivämäärä:   3.2.26 11:32:18

https://www.sievishop.fi/collections/sievi-tyosaappaat/products/sievi-boot-winter

https://www.sievishop.fi/collections/sievi-talvityokengat/products/sievi-soft-solid

Siis ihan tämmösetkö?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.