Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi kouluratsastus, jos ei kestä arvostelua?

Lähettäjä: c,”) 
Päivämäärä:   2.2.26 19:40:05

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Tämän päivön ihmetyksenaihe on, miksi harrastaa koulukisailua, jos on ihmistyyppiä jonka on vaikea kestää minkäänlaista arvostelua. Kiusallista luettavaa, kun on somet piukassa marinaa siitä miten tuomarit on hölmöjä, kun ei anna parempia pisteitä. Eikö olisi helpompi harrastaa esteitä? Puomi tippuu tai ei tipu, ei ole kahta kysymystä asiasta :).

Re: Miksi kouluratsastus, jos ei kestä arvostelua?

Lähettäjä: Ei vaan 
Päivämäärä:   2.2.26 19:46:01

Asiallinen kysymys, johon tuli asiallisia vastauksia.

Lähettäjä: Siiri 
Päivämäärä:   2.2.26 21:23:27

Mä kyllä noita oon lukenut tänään sillä mielellä, että ratsastaja(t) monesti haluaisivat tarkentavia kommentteja paperiin, koska kiinnostaa, miksi jostain asiasta huomautettiin tai vähennettiin pisteitä tms jne. Juuri koska arvostelulaji, niin siksihän ne saadut pisteet kiinnostaa.

Lähettäjä: Vastakysymys 
Päivämäärä:   2.2.26 21:33:21

Vastakysymys aloittajalle:

Miksi esteratsastus, jos analyyttinen persoona haluaa tarkkaa ja hyvin argumentoitua palautetta kehittyäkseen?

Mietipä sitä. :)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.2.26 21:44:59

Olisivatko ratsastajat näitten tarkentavien kommenttien jälkeen sitten onnellisia ja eivät valittaisi? Mitä on nähty niin käy niin että jos tällainen valittava ratsastaja saa niitä haluamiaan tarkentavia kommentteja niin sitten valitetaan kahta enemmän että tuomarit ovat tyhmiä.

Kyllä se olisi parasta että ratsastajat arvioisivat vain itse itseään ja antaisivat itselleen kymppejä niin tämä olisi ainoa keino saada valitus loppumaan.

Lähettäjä: Karkki 
Päivämäärä:   2.2.26 21:45:54

Koska esim arvosteluasteikon mukaan suoritettu liike/askellaj pitäisi olla 6 mutta joku antaa silti 4-5. Silloin on aihettakin ihmetellä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.