Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Missä satula menisi kaupaksi

Lähettäjä: Satula 
Päivämäärä:   1.2.26 19:13:03

Hei, laatusatula on ollut jälleenmyyjällä kohta vuoden tuloksetta. Vinkkejä, missä satulat liikkuisivat?

Re: Missä satula menisi kaupaksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.2.26 19:14:01

Torissa omat myynyt

Lähettäjä: %% 
Päivämäärä:   1.2.26 19:14:30

Vinkkejä tännekin !

Päivämäärä:   1.2.26 21:14:58

Hinta kohdilleen niin liikkuu, yksityisen pitää myydä huomattavasti satula.comia halvemmalla. Esim. 1500e siellä maksava satula 1000e.

Lähettäjä: Satula 
Päivämäärä:   1.2.26 21:29:39

Satulan arvo noin 5000. Onko merkkisatuloille jälleenmyyjiä?

Lähettäjä: Z.C 
Päivämäärä:   1.2.26 21:33:38

Tuon hintaiset on mittatilaussatuloita ja aika hankala kai niitä on saada kaupaksi,kuka maksaa vaikka 4ke satulasta, joka tehty toisen hevosen mittojen mukaan ? Eli aika tuuria löytää ostaja joka hakee just samanlaiseen selkää ja valmis maksamaan tonneja. Jos ei mene niin liian kova hinta.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   1.2.26 22:20:42

Ei ne mittatilaussatulat ole sen kummempia kuin muutkaan satulat. Niissä on sama runko kun muissakin samanlaisisissa/mallisissa. Yleensä siiven mittaa, yksisiipistä, tukia, istuimen syvyyttä, paneelien pituutta ym ulkonäköä koristeita on tehty ostajan maun mukaan.
Se ei satulan sopivuutta hevoselle muuta kun se sisällä oleva runko ei ole selkään erikseen valettu vaan standardi.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   1.2.26 22:32:44

No en ihmettele yhtään ettei mene kaupaksi jos todella yrität myydä käytettyä satulaa 5000 e hinnalla. Nyt kyllä vähän kiinnostaa, onko se kullasta tehty vai mikä selittää noin älyttömän hinnan.

Päivämäärä:   2.2.26 07:33:30

Ostan mieluummin uuden ja teen oman maun mukaisesti, kuin maksaisin käytetystä, jonkun toisen maun mukaisesti tehdystä.
Hintaa on todennäköisesti 50% liikaa, siksi se ei mene kaupaksi. Siihen ei vaikuta paikka, jossa myydään van puhtaasti täysin väärin hinnoiteltu tuote. Mittatilaustuotteiden jälleenmyyntiarvo laskee huomattavasti enemmän kuin standardi tuotteiden.

Päivämäärä:   2.2.26 07:38:16

Taidat kuitenkin ostaa sen valmiiksi tehdyn tusinasatulan, ennenkuin teetät omien mittojen mukaan ;)

Niin, ja aina olen saanut arvokkaat satulatkin myytyä.
Paitsi että kun ostaa kerralla oikeanlaisen niin eipä sitä tarvitse heti myydä.

Lähettäjä: pilkunviilaaja 
Päivämäärä:   2.2.26 07:59:40

Eri satulakauppiaat myy eri merkkisiä satuloita. Anna mieluiten sinne, missä sinun satulan merkkiä edustetaan.

Toinen asia on se, että kukaan ei osta käytettyä satulaa 5000e:lla. Hyvien merkkien käytetyistäkään harvoin pyydetään yli 3500e. Sinun täytynee tarkistaa hintapyyntisi jos haluat että satula liikkuu :)

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   2.2.26 08:15:11

Satula com on surkea, hintaa laskettiin toistuvasti, muttei menny kaupaksi. Myin ridakouluun 2/3 hinnalla, pääsinpähän eroon. Mitenkäs Hipposport, oletko kysynyt sieltä? Satulasoppi? Tai kysy ridakouluista. Kannattaa laittaa halpa hinta, että pääsee eroon,

Päivämäärä:   2.2.26 08:34:29

No jos olisit ! alunperinkin laittanut tuon alemman hinnan, satula olisi luultavasti mennyt kaupaksi. Turha sitä on vinkua, jos itse hinnoittelee liian kalliiksi, tässä taloustilanteessa liikkuu halvat satulat.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   2.2.26 08:45:23

satula com teki hinnoittelun, en minä. Minä laskin oma-aloitteisesti hintaa, mutta satula ei käynyt edes kokeilussa. Käytöstavat on hyvä muistaa myös täällä nimettömässä netissä!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.2.26 08:52:47

Kannattaa muistaa, että satula.com myy myös uusia satuloita. Heidän suurin intressi ei ole saada käytettyjä satuloita liikkumaan, joten siksi ne hinnoitellaan niin ylös, että samaan rahaan saa varmasti myös uuden satulan. Siellähän on kaiken maailman cliff barnsbyn rähjäiset rieskatkin yli tonnin, ja vieressä 1200€ maksava uusi pessoa tai equipe... Arvaa, kumman ostaja valitsee.

Lähettäjä: EM 
Päivämäärä:   2.2.26 09:01:32

Satulasopista hyviä kokemuksia eri hintaluokan satuloista ja hinnan saanut määrittää itse. Kaikki sujunut moitteettomasti.

Päivämäärä:   2.2.26 09:02:01

Satula.comissa on niin paljon valikoimaa että säkää jos siellä satula menee kaupaksi. Varmaan olisi saanut itsekin silloin myytyä.

Suosi satulamerkkiä edustavaa myyjää.

Ja Satulapaja sovittaa asiakkailleen käytettyjä satuloita mielellään, sitä kautta on minun kalliimmatkin käyteyt satulat menneet nopeasti.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   2.2.26 10:12:32

Omani ostin Torista, seurasin kyllä kaikki facekirppikset yms. Jos satulasta ei ole tuoretta runkotarkastusta, hinnan pitää olla sellainen, että ei pahasti harmita jos onkin vikainen.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   2.2.26 11:34:46

Minulla on trendi ollu että satulat ovat kyllä menneet kaupaksi mutta asia on jätetty kertomatta sekä rahat tilittämättä. Ostan jatkossa satuat ainoastaan yksityisiltä myyjiltä.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   2.2.26 14:53:26

Oletteko myyneet välityksessä olevaa satulaa myös yksityishenkilönä halvemmalla hinnalla? Tarkoitan siis jos välittäjälllä hinta on ollut 2500e ja 30% välityspalkkio (750e), niin yksityishenkilönä hinta olisi määritetty 1750 euroon? :D

Onko tällä tavalla kauppa käynyt paremmin?

Päivämäärä:   2.2.26 16:15:33

Kyllä olen myynyt itse sen välityspalkkion verran halvemmalla. Näin on mennyt kaupaksi kalliimmatkin.
Saman rahan saan itse ja ostaja saa satulan edullisesti.

Ja itse en runkotarkasta satulaa ennen myyntiä enää erikseen jos olen sen ostanut tarkastettuna. Ostaja on saanut omaan piikkinsä tarkastaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.2.26 16:19:35

Meni vaihdossa, kun ostin uuden. Alun vuokra-ajan oli välitysmyynnissä, kerran kävi kokeiltavana. En jaksanu alkaa ite myymään missään. Ja enpä varmaan ois sen enempää saanutkaan, kuin mitä nyt vaihtaessa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.