Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitkä varusteet vuokraajalla/liikuttajalla omast

Lähettäjä: takaa? 
Päivämäärä:   30.1.26 23:50:30

Jos hevosellasi ratsastaa vuokraaja tai liikuttaja, mitä varusteita oletat, että vuokraajalla/liikuttajalla on omaata takaa ja mitä varusteita sinä lainaat hänelle?

Esimerkiksi:
- raippa
- kannukset (jos saa käyttää)
- heijastinliivi (maastoon)
- otsalamppu (pimeän maastoon jos menee)
- turvaliivi

Re: Mitkä varusteet vuokraajalla/liikuttajalla omast

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.1.26 00:18:02

Jos ratsastan jonkun muun hevosella, oletuksena mulla on oma raippa ja kannukset (tarvittaessa). Samoin kuin turvaliivi, joka on kumminkin jokaiselle sovitettava varuste, eli ei one size fits all, ja kypärä luonnollisesti oma.

Jos odotettaisi maastoilua, odottaisin heijastinliivin ja valon löytyvän tallilta. Toki sitten jos omistaja ei sellaisia käytä ja itse haluaisin käyttää, hoitaisin ne itse.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.1.26 00:55:03

Lähtökohtaisesti kaikki hevosen varusteet omistajan puolesta ja ratsastaja hoitaa itsensä päälle puettavat varusteet. Muu on tapauskohtaisesti sovittavissa kumpi ostaa, jos ei ole kummallakaan olemassa.

Lähettäjä: Lila 
Päivämäärä:   31.1.26 00:57:41

Minä vastaan hevosen varusteista, ratsastaja omistaan.

Lähettäjä: Kake 
Päivämäärä:   31.1.26 01:44:51

Hevosen kaapista löytyy raippoja joita saa kyllä lainata, tosin ei olla puhuttu erikseen niistä. Maastossa käyn vaan itse ja tallilla on hyvät valaistukset niin ei tarvitse otsalamppuja tmv muuten. Kannuksiakaan en anna käyttää, en käytä itsekään. Turvaliivit ja muut varusteet saa itse tuoda mukanaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.