Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tallipaikka huijarit ryhmän yp Pirjo

Lähettäjä: tutkintapyyntö 
Päivämäärä:   30.1.26 09:19:56

Kerrotko Pirjo meille että kuinka tuo sinun ylläpitämä rekisteri fbssä on laillinen? Tuollaisen rekisterin ylläpidosta voi joutua vakaviin ongelmiin. Siellä sallitaan kirjoittelu maksuongelmista vaikka maksut maksettu. Toisten maineen mustamaalaaminen ja ylipäätään henkilökohtaisten raha-asioiden levittely on rangaistava teko. Kun se vielä on valheellista tietoa niin...

Re: Tallipaikka huijarit ryhmän yp Pirjo

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   30.1.26 09:22:32

Rikosilmoitus törkeästä kunnianloukkauksesta.

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   30.1.26 09:23:14

Joo kiinnostaisi minuakin... Kaikki ryhmän jäsenet ja erityisesti siellä mitään julkaisseet ei säästy ongelmilta vaikka olisi nimettömänä.

Lähettäjä: seri 
Päivämäärä:   30.1.26 09:25:59

Kertonee jo tarpeeksi tallinpitäjästä jos kuuluu ryhmään. Sellaisen talliin ei kannata viedä ettei joudu fb päivitysten jatkoksi. Laiton muutenkin.

Lähettäjä: HEI 
Päivämäärä:   30.1.26 09:28:52

Hei, miten voi tietää ketä ryhmään kuuluu? Muuten kuin liittymällä itse?

Lähettäjä: Ilmiantakaa 
Päivämäärä:   30.1.26 09:30:39

Kannattaa käydä ilmiantamassa ryhmä. Mitä enemmän ilmiantoja menee sen parempi.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   30.1.26 09:32:55

Onko täällä maksuongelmaiset nyt joukolla paniikissa mistä löytyy pollelle seuraava tallipaikka minkä pitäjää kusettaa?

Lähettäjä: Y 
Päivämäärä:   30.1.26 09:38:25

Ryhmässä ei ole mitään laitonta. Siellä ei kenestäkään puhuta esim. nimillä. Kyllä tallinpitäjillä täytyy olla joku turva ja mahdollisuus välttää näitä asiakkaita jotka jättävät vuokrat maksamatta tietoisesti. Ei sinne ryhmään päädy yhden myöhässä olleen vuokranmaksun takia vaan sellaiset ihmiset jotka jättää kaiken maksamatta ja siirtyy paikasta toiseen ja jatkaa samaa toimintaa.

Talliyrittäjät eivät ole mitään hyväntekijöitä tai pankkeja. Pahimmillaan jollakin voi mennä yritystoiminta ihan nurin kun tällainen mätäpaise osuu kohdalle.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   30.1.26 09:41:36

Tuota noin. Ei ole. Olen itse joutunut tämän tyyppisen kiusan kohteeksi Ex tallinpitäjän toimesta. Olin maksanut kaikki ja sitten levitteli etten olisi viimeistä kuukautta maksanut. Asia meni eteenpäin ja lopulta tämä tuomittii valheellisen tiedon levittelystä. Mulla meni tämän sankarin takia välit moniin tallikavereihin pitkäksi aikaa. Onneksi välit palautui tuomion jälkeen.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   30.1.26 09:49:21

En tajua, mistä tulee ajatus, että mitä tahansa saa sanoa ja tehdä, kunhan ei käytä ihmisen koko nimeä. Ei ihmisistä tarvitse puhua nimillä. Pointti on se, että he ovat tunnistettavia. Jos eivät olisi, koko ryhmässä ei olisi mitään järkeä.

Lähettäjä: Ty 
Päivämäärä:   30.1.26 09:56:18

"Siellä ei kenestäkään puhuta esim. nimillä."

Ei tarvite. Kunnianloukkaustuomioon riittää että henkilö on tunnistettava.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.1.26 09:56:59

Lähettäjä....

Päivämäärä30.1.26 09:41:36

Tuota noin. Ei ole. Olen itse joutunut tämän tyyppisen kiusan kohteeksi Ex tallinpitäjän toimesta. Olin maksanut kaikki ja sitten levitteli etten olisi viimeistä kuukautta maksanut. Asia meni eteenpäin ja lopulta tämä tuomittii valheellisen tiedon levittelystä. Mulla meni tämän sankarin takia välit moniin tallikavereihin pitkäksi aikaa. Onneksi välit palautui tuomion jälkeen.

------

Keksitkö lisää satuja?

Lähettäjä: Y 
Päivämäärä:   30.1.26 09:59:10

Kunnianloukkauksen kriteerit ei täyty jos kerrottu tieto on totta ja asiakas on tehnyt petoksen jättämällä vuokrat maksamatta.

Se on asia erikseen jos tallinpitäjä on ongelma ja valehtelee, silloin asiaa kuuluukin selvittää mutta kyllä suurin osa joista ryhmässä on varoitettu on sellaisia jotka ovat useille talleille vuokria pystyssä. Eli toiminta on systemaattista ja täyttää petoksen kriteerit.

Maksakaa ne vuokrat niinku kuuluukin niin ei teillä ole mitään hätää :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.1.26 10:10:58

Kyllä tuo ryhmä on ihan kaikin tavoin laiton. Ei ole väliä onko kirjoittelun kohde oikeasti jättänyt jotain maksamatta vai ei, silti on laitonta kirjoitella kenestäkään tunnistettavasti tollaisessa ryhmässä. Kunnianloukkaus ei ole ainoa syyte joka tollaisesta voi napsahtaa. Saattaapi tulla kalliiksi kirjoittelijalle.

Lähettäjä: Piia 
Päivämäärä:   30.1.26 10:15:12

Hoitakaa ne maksunne ajoissa niin ei tarvi kenestäkään kirjoitella ; )

Lähettäjä: tytti 
Päivämäärä:   30.1.26 10:17:56

Pirjo tuntuu muutenkin olevan aika kärkäs ja vähän diudiu. Toki maksamatta jättävät asiakkaat täytyy jotenkin saada kuriin

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   30.1.26 10:23:16

Viivalle:
En keksi. Tämä minun tapaus on totta. Ehkä sinulle tapahduttava samankaltainen keissi jotta voit ymmärtää. Muiden syrjintä ei ollut mikään pikku asia joka valheellissen tiedon levittelystä seurasi. Vaikutti työkykyyni.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.1.26 10:24:32

Ei kai se mikään kunnianloukkaus ole jos tieto pitää paikkansa. ;)

Päivämäärä:   30.1.26 10:31:25

No eiks tässä ollut just se kun tieto ei pidä paikkaansa

Päivämäärä:   30.1.26 10:47:27

Mikä ei pidä paikkansa?

Päivämäärä:   30.1.26 10:55:17

No se että joku on esimerkiksi maksanut ja väitetään ettei ole. Eipä ihme nämä jos ymmärtämisen taso on kuin kehitysvammaisella. Kuten tällä kaimalla.

Lähettäjä: f*iu 
Päivämäärä:   30.1.26 10:58:22

Just itse joku täällä syyllistyy kunnianloukkaukseen haukkumalla tunnistettavasti ylläpitäjää diudiuksi eli hulluksi...

Lähettäjä: helinä 
Päivämäärä:   30.1.26 11:02:37

Minua ei haittaa mokomat ryhmät, koska hoidan kaikki maksut aina ajallaan eikä ole pelkoa, että joutuisin moiseen ryhmään räävittäväksi. Maksut hoituu ajallaan niin tallipaikkaan, kengittäjälle, eläinlääkärille kuin asuntoani rahoittavalle pankillekin.

Nyt tuntuu, että paniikissa on ne, jotka eivät asioitaan hoida.

Päivämäärä:   30.1.26 11:06:11

Laiton henkilörekisteri

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.