Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hööks

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.1.26 17:35:23

Onko kellään muulla hööks ollut lähiaikoina outo. 22pv tilattu, eikä ilmeisesti vielä edes pakattu. Luki että järjestelmäpäivitys mutta silti pitkältä ajalta tuntuu?

Re: Hööks

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   27.1.26 18:26:38

Kyllä sieltä yleensä sen 2vkoa on saanu odottaa tavaraa. Postihan kulkee parissa päivässä kunhan ensin pakattu ja lähetetty.

Päivämäärä:   27.1.26 18:45:04

Viikko meni alkukuussa tilauksesta ennen kuin paketti lähti Hööksiltä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.1.26 18:48:40

Ihan normaalia odottaa joku 1-2+ viikkoa pakettia.

Lähettäjä: Paljaspylly 
Päivämäärä:   27.1.26 19:14:20

Oon miettinyt millä hööks pysyy pystyssä? Ei ole tätä päivää odottaa 1-2 viikkoa tilauksia. Tuotteetkaan eivät ole mitään huippuja tai erikoisia. Ihan ok kamaa mutta muualta saa laadukkaampaa ja paljon nopeammin

Päivämäärä:   27.1.26 19:34:03

Kiitos vastauksista! Tämäpä, monesta muusta paikasta lähtee parin päivän jälkeen liikkeeseen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.1.26 20:06:02

yleensä kun oon hööksistä tilannu, on saattannu olla 3pv päästä jo haettavissa postissa

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   27.1.26 20:32:25

Outoa?
Itse tilasin viime viikolla ja meni kaksi päivää että tilaus oli postissa. Tilasitko postiin vai myymälään?
Oletko ollut yhteydessä asiakaspalveluun? Kuulostaa oudolta että olisi noin pitkä katkos.
Sivuilla oli että järjestelmäuudistuksen vuoksi viiveitä mutta esim itse tosiaan tilasin viime viikolla ja sain ihan parissa päivässä tuotteet.

Lähettäjä: Momo 
Päivämäärä:   27.1.26 21:28:35

Just tilasin alle viikko meni. Tilasin postiin.

Päivämäärä:   27.1.26 21:45:22

Tarkennan että oman tilauksen jälkeen tuli loppiainenkin eli ekstrapyhäkin saattoi toki vaikuttaa ettei niin heti lähtenyt.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.1.26 23:18:32

"Oon miettinyt millä hööks pysyy pystyssä? Ei ole tätä päivää odottaa 1-2 viikkoa tilauksia. Tuotteetkaan eivät ole mitään huippuja tai erikoisia. Ihan ok kamaa mutta muualta saa laadukkaampaa ja paljon nopeammin"

Niillä on liikkeitä missä ihmiset käy ja mihin on helppo mennä. Onhan se nyt varmaan helpoin hevostarvikeliike mennä, pitkät normaalit aukioloajat ja jotkut niiden tuotteet on halpoja. Vantaan Hööksillä ainakin näyttää pelittävän oikein hyvin business kun on satoja tuhansia voitolla joka vuosi ja liikevaihto miljoonia. Kato vaikka finderista.

Suomen liikkeiden lisäksi Ruotsissa niillä on todella monta liikettä kun ruotsalainen ketju on.

Lähettäjä: Ruuna 
Päivämäärä:   27.1.26 23:56:30

Aina mennyt muutama viikko. Horzella meni viimeksi 3 viikkoa. Rajoittaa kyllä tilauksia noin pitkät toimitusajat.

Lähettäjä: pallo 
Päivämäärä:   28.1.26 08:00:46

Koskaan ei ole mennyt viikkoa kauempaa.

Lähettäjä: hmh 
Päivämäärä:   28.1.26 12:27:17

Siellä on joku järjestelmäpäivitys käynnissä (tuli sähköpostia koskien bonuksia) ja ajoittui just tähän loppukuuhun.

Lähettäjä: Ei tullut 
Päivämäärä:   28.1.26 13:02:34

Mä en saanut toista tuotetta eikä kuulu mitään että aikovatko lähettää vai korvata
Harmittaa että meni niin iso summa ja jos en saa tuotetta... (

Päivämäärä:   28.1.26 14:59:14

En ole ottanut yhteyttä vielä, postiin tilasin. Katson ensiviikkoon jossei näy niin pitääpi kysellä.

Lähettäjä: ” 
Päivämäärä:   28.1.26 18:47:03

”Kyllä sieltä yleensä sen 2vkoa on saanu odottaa tavaraa. Postihan kulkee parissa päivässä kunhan ensin pakattu ja lähetetty.”

Tämä myös oma kokemus.

Lähettäjä: Pii 
Päivämäärä:   8.2.26 12:04:57

Olen odottanut 3 viikkoa tilausta, että lähettäisivät. Kysyin asiakaspalvelusta muutama päivä sitten tilannetta, ei ole vielä vastattu mitään. Harmittavan hidasta verrattuna kilpailijoihin. Vältän jatkossa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.