Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Urheilurintaliivit ratsastukseen

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   27.1.26 15:47:42

Suosittele oikeasti tukevia urheilurintaliivejä ratsastukseen, kuppikoko 75H, joten tukea tarvitaan tosissaan.
Tällä hetkellä Anitan liivit käytössä ja liivit ovat tukevat, mutta kupin malli ei itseä miellytä, liivi jotenkin saa rinnat näyttämään sille, että ne roikkuu.

Re: Urheilurintaliivit ratsastukseen

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   27.1.26 17:40:17

Lumingerien myymä Enell. Muista en enää käytäkään. Tosi tukevat.

Lähettäjä: Uuva 
Päivämäärä:   27.1.26 17:50:13

Shock Absorber

Lähettäjä: Tupsu 
Päivämäärä:   27.1.26 17:52:47

Itse kans isorintasena olen kokenu parhaaks Gymsharkin "Lightweight High Support Sports Bra" ei oo mitään hakasia painamassa ja antaa oikeasti sitä tukea!

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   27.1.26 18:23:30

Shock Absorber

Päivämäärä:   27.1.26 18:38:11

Shock absorberit menee punttitreenille, mutta ei ratsastukseen, ei saa tarpeeksi tukea. Lisäksi laatu tuntuu huonontuneen? Vuodessa menee kahdet shock absorberit roskiin, kun vuoden jälkeen Anitan liivit edelleen napakat ja ehjät.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.1.26 18:52:14

"Itse kans isorintasena olen kokenu parhaaks Gymsharkin "Lightweight High Support Sports Bra" ei oo mitään hakasia painamassa ja antaa oikeasti sitä tukea!"

Onko näissä millainen koko? Onko normaalia isompi vai pienempi?

Lähettäjä: IsoH 
Päivämäärä:   27.1.26 21:45:26

Shock Absorber Ultimate Run Bra ja näiden päälle vielä toppimalliset liivit tai hätätapauksessa tiukka toppi. Harmittaa, että tajusin tämän tuplatuen vasta myöhemmällä aikuisiällä.

Sama kuppikoko kuin ap:llä

Lähettäjä: EM 
Päivämäärä:   27.1.26 22:07:09

Itse ostin juuri Shock absorber ultimate d+ liivit vielä hieman suuremmalla kuppikoolla ja ovat todella tukevat. Mulla myös ultimate run brat ja ei lähellekään yhtä hyvät.

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   27.1.26 22:14:50

Vasta sovitin budget sportissa noita Shock absorber ultimate liivejä joissa kaksi kiinnitys kohtaa selkä puolella. Normaalin hakas kiinnityksen sain kyllä kiinni mutta sitä lapaluiden väliin tulevaa kiinnitystä en saanut kiinni en millään. Nujusin ja vääntelin ja kiemurtelin melkein koko sovituskopin nurin mutta ei vaan onnistunut, hirveä hiki vain tuli 

Päivämäärä:   27.1.26 22:20:20

Juurikin nuo ultimate d+ liivit olleet käytössä, mutta hajoavat aivan todella nopeasti ja tuntuu, että tuki ei riittävä. Laitoin nuo Enellit tilaukseen, moni oli ainakin tuotesivulle niitä ylistänyt!

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   27.1.26 22:44:58

Kahdet liivit päällekkäin.

Lähettäjä: Tupsu 
Päivämäärä:   27.1.26 22:50:01

Lähettäjä-

Päivämäärä27.1.26 18:52:14

"Itse kans isorintasena olen kokenu parhaaks Gymsharkin "Lightweight High Support Sports Bra" ei oo mitään hakasia painamassa ja antaa oikeasti sitä tukea!"

Onko näissä millainen koko? Onko normaalia isompi vai pienempi?

----------------

Koot taitaa mennä XS-XXl, itellä XL ja ite olen kokenut, että voi mennä iha normaalilla koolla, että ei tarttee sumplia. Toki riippuu varmaa ihmisestä! Nuo ei myöskää löysty ajan myötä!

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   27.1.26 23:02:26

Kun sen Hakasen oppii laittamaan niistä shock absorbereista niin sit on helpot mutta itekin kyllä ekalla kerralla meni sormet solmuun että miten päin pitää laittaa. Nykyään menee automaationa naps kiinni vaan. Ihan parhaat liivit enkä muita enää käytä missään tilanteessa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   27.1.26 23:15:50

Vannon Shock Absorbereiden nimeen! Sieltä se kaikista rankimpaan urheiluun oleva mailli. Itsellä F-kuppi ja näiden liivien kanssa ei mitään ongelmia. Oon käyttänyt tota mallia ainakin 15 vuotta ja ratsastan päivittäin!

Lähettäjä: mreta 
Päivämäärä:   28.1.26 03:30:07

Mulla aikanaan alla normit ja päälle mahdollisimman tiukka/tukeva toppimallinen reilusti alikokoinen Shock Absorber. Olisiko koko ollut 75G/H silloin ja päällysliivit oli luokkaa DD/E. Kun sain ryntäät pois rytkymästä niin kappas kun hartiat rentoutui ja käsi pehmeni.

Lähettäjä: v 
Päivämäärä:   28.1.26 04:51:10

"Kahdet liivit päällekkäin."

Tämä! Itselleni on riittänyt tavan napakammat kaarituelliset alle pitämään pallerot oikeassa asennossa ja hyvä urheiluliivi päällä pitää ne paikallaan. Jos jomman kumman jättää pois, vaikutus ei ole sama.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.1.26 17:50:26

65H ja Enell

Päivämäärä:   28.1.26 20:34:17

Enell on maailman paras.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   29.1.26 06:57:24

Shock absorber se tukevin malli on mullakin ollut käytössä juuri tuossa koossa. Selän ylemmän hakasen oppii kyllä laittamaan, mutta vaatii hieman liikkuvuutta sorminäppäryyttä

Päivämäärä:   29.1.26 07:17:01

En osaa nyt sanoa mikä merkki tai malli, mutta itse rupesin löytämään paremmin liivejä kun tajusin hakea liivejä joita markkinoitiin juoksijoille. Juoksijat tarvitsee tukea hölskymiseen, salilla riittää pienempikin tuki.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   29.1.26 09:00:42

Shock absorber juoksuliivit

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   29.1.26 10:42:35

En oo koskaan aukaissutkaan shock absorbereiden ylempää hakasta, ihan hyvin voi vetää pään yli sen osan, etuosan rintojen alle ja sitten vain alempi hakanen kiinni.

Ja ne on olleet parhaat.

Lähettäjä: Shock Absorber 
Päivämäärä:   29.1.26 18:03:57

Shock Absorber Active Shape Support mallissa ei ole ylhäällä hakasta, mutta hyvät ja tukevat ovat ja pukeminen on helppoa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.1.26 21:46:55

Enell ja unohtuu saman tien nämä kahdet liivit päällekkäin neuvot..

Lähettäjä: Metris 
Päivämäärä:   30.1.26 07:53:07

Shock Absorber Ultimate Run Bra

Laadusta. Mulla 2 vuotta sitten hankitut on kulahtaneet mutta muuten ok, vuosi sitten hankituissa hajosi liimaukset niistä olkasäädöistä. Korjasin: ompelukoneella tein uudet kujat säätökouluille, toimii, käy ja kukkuu.

Nuo olivat eri väriset. Nyt on ekan väriset uudet lisäksi, seuraan tilannetta.

Mä laitan nuo päälleni niin, että ylempi klipsi on jo kiinni, eli pujotan pääni siitä pään reiästä ja sit vaan selkäpuolella hakaset kiinni ja liivit paikoilleen.

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   2.2.26 18:22:29

Kahdet napakat liivit päällekkäin.

Lähettäjä: Mm 
Päivämäärä:   2.2.26 20:47:21

Lumingerine-nettikaupasta ostin Enellit ja sain kerralla sopivat, auttoivat koon valinnassa. Nämä on ekat joilla rinnat ei hölsky yhtään!

Lähettäjä: Yösiipi 
Päivämäärä:   5.2.26 00:34:12

Shock absorber!

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   5.2.26 10:58:42

https://www.lumingerie.fi/ ja täältä Enell-urheiluliivit. Ihan parhaat, muita en ole enää 15 vuoteen käyttänyt.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.