Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Just Dressage

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.1.26 23:35:00

Nyt on sitten näköjään se työntekijäparka joka sai aina selitellä yrittäjän tekemisiä lähtenyt nostelemaan. Tai sitten ei, mutta aukioloja rupeaa olemaan aika vähän. Ja jatkuva vaihtelu ei taida enää muutaman viikon jälkeen mennä uuden työntekijän sisäänajon piikkiin. Lopun alkua sanoisin ja ihan syystä.

Re: Just Dressage

Lähettäjä: Liisa 
Päivämäärä:   27.1.26 07:34:22

Kivijalka myymälät ei ole kannattavia, kun ihmiset käy siellä hypistelemässä ja kokeilemassa. Ostetaan siten netistä. Ihan jokaisen tätä tekevän aikaansaamista ja sitten ihmetellään asiaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.1.26 07:37:13

Pyh pah. Miksi Hipposport on sitten pystyssä edelleen? Tai Keravan Horser&Rider?

Lähettäjä: haitekkiä 
Päivämäärä:   27.1.26 09:07:11

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 27.1.26 07:37:13

Pyh pah. Miksi Hipposport on sitten pystyssä edelleen? Tai Keravan Horser&Rider?

Koska niillä on hyvät, toimivat, suositut verkkokaupat.

Lähettäjä: zz 
Päivämäärä:   27.1.26 09:12:07

ja minkä takia Horze lopetti ? myymälät ei kannata :)

Lähettäjä: KL 
Päivämäärä:   27.1.26 09:19:37

Ei etenkään jos asiakaspalvelu ei toimi.

Päivämäärä:   27.1.26 10:31:27

Jipon verkkokauppa on kaikkea muuta kuin hyvä tai toimiva.

Päivämäärä:   27.1.26 12:56:42

Eikös tällä yrittäjällä ole nyt joku hevosten myynti homma

Päivämäärä:   27.1.26 16:49:44

"Pyh pah. Miksi Hipposport on sitten pystyssä edelleen? Tai Keravan Horser&Rider?

Koska niillä on hyvät, toimivat, suositut verkkokaupat."

Niin nimenomaan.

Päivämäärä:   27.1.26 16:51:51

"ja minkä takia Horze lopetti ? myymälät ei kannata :)"

Horzella on edelleen myymälöitä ulkomailla, se on muutenkin nykyään iso ulkomaalainen ketju eikä joku yhden ihmisen viritelmä. Suomen takapajulassa ei vaan riitä tarpeeksi ostajia kun on jo Hööks niin monessa kaupungissa, eli konkurssista ei ole kyse, iso yritys vaan tekee kustannussäästöjä.

Päivämäärä:   27.1.26 16:53:20

"Koska niillä on hyvät, toimivat, suositut verkkokaupat."

Ei vaan koska niillä käy edelleen myös paikanpäällä asiakkaita. Monet haluaa sovittaa, ja molemmissa Hipposport ja Horse&Rider on hyvä PALVELU.

Päivämäärä:   27.1.26 17:15:38

Hipon ja Horse&Riderin verkkokaupat ovat todella kömpelöitä ja vanhanaikaisia ja rajoittuneita, joten verkkokaupalla kumpikaan näistä ei pärjää. Molemmissa liikkeissä on kuitenkin erinomainen asiakaspalvelu ja riittävästi valikoimaa kivijalassa. Kohderyhmät on vähän erit, hippo hakee niitä joille helppous ja merkit on tärkeitä ja pinkka kunnossa, horse&rider enemmän koko kansan kauppa jossa hyvä valikoima. Mutta molemmista saa lupauksen mukaisen tuotteen ja toiminta on ammattimaista. Siinä se on menestyksen resepti. Vuodesta toiseen.

Päivämäärä:   27.1.26 18:55:10

^^ Täysin totta. Mun mielestä niiden verkkokaupat ei todellakaan ole huippuja ja todella toimivia. Se on nimenomaan se kivijalkaliikkeen palvelu joka toimii.

Päivämäärä:   27.1.26 19:00:03

Hipon verkkokauppa on ihan todella ahterista. Ikinä en ole sieltä tilannut mitään sen takia. Liikkeestä ostanut sitten taas muutaman kerran

Lähettäjä: Ariana 
Päivämäärä:   27.1.26 19:47:58

Tilasin just just dressagelta tavaraa tuli, ja olen tyytyväinen. Kiitos kaupoista.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.1.26 21:36:34

Itseasiassa HorZe lopettaa kaikki kivijalkaliikkensä, muös Euroopasta. Yksi kerrallaan.
Esim. Tanskasta kaikki on jo kiinni.

Lähettäjä: Tavaraa vailla 
Päivämäärä:   5.2.26 18:01:54

Onko kellään täällä tietoa onko Just Dressage vielä toiminnassa?

Olen tilannut ja maksanut tavaraa tammikuun alussa. Mitään ei kuulu, kukaan ei vastaa puhelimeen vaan vastaaja kehottaa tarkistamaan aukioloajat Google-sivuilta (mitähän ne mahtaa olla?) tai Facebookista tai lähettämään sähköpostia.

Mutta:
- Facessa on viime viikon aukioloajat
- olen lähettänyt jo pari sähköpostia, kukaan ei soita takaisin, ei vastaa maileihin eli vallitsee täysi radiohiljaisuus

Toivottavasti joku Just Dressagesta lukee tämän viestin. Pliis, vastatkaa viesteihin ja päivittäkää aukioloajat verkkosivuillenne tai/ja Facebookiin!

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   5.2.26 18:29:38

Tavaraa vaille laittaa yhden viestin vielä, jossa pyydät saada maksetut tavarat tai rahat takaisin. Jos ei vastaa teet rikosilmoituksen. Eiköhän ala tapahtumasn.

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   5.2.26 18:46:27

Mä kans laittelin alkuviikolla viestiä kun LTS valohoitilaitteen kummatkin akut paskana, joten nyt ei voi niitä käyttää ja asiakaskäyttöön ne ostin. Täytyyköhän tässä laittaa suoraan valmistajalle viestiä ja mainita, että ei varmaan kannata tuohon firmaan antaa laitteitaan jälleenmyyntiin, kun hommat ei hoidu

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   5.2.26 20:00:40

^ kaverilla noi valosuojat ja toinen akku kans lakkasi toimimasta, mutta kaverin mies sen aukas ja jotain räppäs niin alkoi toimimaan niin ei tarvinnutkaan tilata uutta. Kaveri ehti kyllä tuosta laittaa firmaan viestiä ja olis pitänyt videota kuvata millä todentaa että akku ei toimi. Lisäksi suojista mennyt useammat valonauhat rikki tai ei pala jos suojan laittaa jalan ympärille, suoja suorana voi palaa. Tästä kun valitti niin tuli vaan että omaan piikkiin menee ja omasta käytöstä johtuu. Että suojaa pidetty liian tiukasti jalassa (kuulemma se kieli asiasta kun yksi tarra oli revennyt irti josta kans kaveri valitti) ja hevonen ei saa liikkua suojat jalassa (mikä hevonen nyt seisoo liikahtamatta paikoillaan) ja että suoja ei saa mennä nivelen yli (no pakosti menee etujalassa polven ja/tai vuohisen päälle).

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   5.2.26 20:50:57

Näkyy mainostavan noita suojia taas alehintaan.

Päivämäärä:   5.2.26 21:43:35

Tästäkin lafkasta on jatkuvasti varoituksia täällä. Uskokaa hyvät ihmiset. Homma ei toimi.

Lähettäjä: Kummallista 
Päivämäärä:   6.2.26 07:01:06

Tilasin suojat joulukuun lopulla ja sain tammikuussa. Tuote toimii ainakin vielä. Ei ole minulla moitittavaa.
Muutenkin nämä laajalevikkiset tuotteet ottaa oman aikansa. Nykyään ei tehdä varastoihin juuri mitään. Ensin palvellaan ne mistä tulossa eniten rahaa. Suomen tilaus taatusti tehdään kun ehditään. Sama koskee satuloita, saappaita ym vähänkin arvokkaampia tuotteita.

Päivämäärä:   6.2.26 07:10:14

Suomen tilaus taatusti tehdään kun ehditään. Sama koskee satuloita, saappaita ym vähänkin arvokkaampia tuotteita.

Tämä väite ei kyllä pidä paikkaansa. Tilaus lähtee suomeen ja muihin maihin tilausjärjestyksessä kun tilaus on. m a k s e t t u. Jos laskua ei maksa, tavara ei liiku ja se taas ei ole tehtaan syy.

Päivämäärä:   6.2.26 09:11:04

Kyllä tavaran tehtaalta saa nopeasti, vika on aina suomen myyjän päässä - tehdas ei ole saanut tavaralle en vastinetta = raha, jonka jälkeen tuote lähetetään Suomeen.

Tämä firma on kuuluisa asiakaspalvelusta, toimivuudesta, reklamointivastauksista ja taloudesta. Eikä missään niissä hyvässä.

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   6.2.26 09:23:21

Olen saanut suoraan Tanskasta lts valmistajalta erittäin hyvää palvelua, kaikki yhteydenpito suoraan sinne jos tulee ongelmia. Uudet lednauhat laitettu ilmaiseksi tulemaan useamman kerran. Riippuu myös mikä malli jalkasuojasta mutta jos akkuna ei ole se musta mötikkä niin kaikkien muiden tilalle käy ihan normaali varavirtalähde

Lähettäjä: Xx 
Päivämäärä:   6.2.26 10:55:15

Sama kokemus Tanskan valmistajalta. Sain vastauksen viestiini 15 minuutissa ja paketti oli tulossa UPS:n mukaan jo saman päivän aikana.

JD:ltä viestit tippuu harvakseltaan ja yleensä viestinä "odotamme vastausta valmistajalta". Jännä, että yksityinen saa viestin 15 minuutissa, mutta heille muka tulee tosi hitaasti. Uskoo, ken tahtoo.

Päivämäärä:   6.2.26 11:22:24

Lähettäjä: Kummallista
Päivämäärä: 6.2.26 07:01:06

Tilasin suojat joulukuun lopulla ja sain tammikuussa. Tuote toimii ainakin vielä. Ei ole minulla moitittavaa.
Muutenkin nämä laajalevikkiset tuotteet ottaa oman aikansa. Nykyään ei tehdä varastoihin juuri mitään. Ensin palvellaan ne mistä tulossa eniten rahaa. Suomen tilaus taatusti tehdään kun ehditään. Sama koskee satuloita, saappaita ym vähänkin arvokkaampia tuotteita.

Ei ole millään tavalla vertailukelpoista verrata suojien (todennäköisesti suoraan hyllystä) tai mittatilaussatulan/ saappaiden ostoa. Nyt puhutaan käytännössä täysin eri ostoprosessista.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   6.2.26 12:21:45

Eikö tuo LTS akku ole normaali akkupankki/varavirtalähde tavallisella liitännällä. Korvaisin sen kyllä jollain muulla varavirtalähteellä. Ainaki nuo minulla olevat latavatkin niin hitaasti että ei mitään järkeä.

Lähettäjä: Kisu 
Päivämäärä:   6.2.26 14:34:42

Olen ostanut tätä kautta satulan ja siinä wi ole ollut moitittavaa. Satula toimii haastavaselkäisellä hevosella hyvin ja aina olen saanut vastaukset kysymyksiini.

Itsellä käytettynä ostetut LTS patjat aktiivisessa käytössä ja nekin toimii kuten pitää. Se on totta, että lataaminen kestää kauan.

Päivämäärä:   6.2.26 17:48:32

Toikin on jännä kun ”vastaus valmistajalta” tietyissä tilaustuotteissa Just Dressagella viipyy aina viikkokausia ja samaan aikaan toinen maahantuojayritys saa vastauksen samalta valmistajalta samasta tuoteryhmästä ja välittää sen eteenpäin asiakkaalle samana päivänä.

Päivämäärä:   8.2.26 07:56:40

Taitaa omistaja itse käydä täällä antamassa noita positiivisia kommentteja..

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.2.26 09:11:23

Jos homma ei toimi, voi käydä antamassa google arvostelun ja sinne pystyy kirjoittamaan, mikä ei toimi. Ehkä jatkossa osataan siirtyä toisen palvelun tarjoajan liikkeeseen, jossa asiakas heitä kiinnostaa

Päivämäärä:   1.3.26 22:01:37

Hihs.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   2.3.26 02:47:21

Haluaisin ostaa Kingsleyn saappaat niin myykö niitä kukaan muu?

Lähettäjä: __ 
Päivämäärä:   2.3.26 09:43:00

"Olen tilannut ja maksanut tavaraa tammikuun alussa. Mitään ei kuulu, kukaan ei vastaa puhelimeen vaan vastaaja kehottaa tarkistamaan aukioloajat Google-sivuilta (mitähän ne mahtaa olla?) tai Facebookista tai lähettämään sähköpostia."

Google yrityssivu, eli googlaat yrityksen niin tulee näkyviin yhteystiedot sekä aukioloajat siihen oikealle linkkien viereen. Aukioloajan kohdalla lukee yleensä vain kuluva päivä, mutta klikkaat siitä niin aukeaa koko viikko.

Päivämäärä:   2.3.26 12:08:38

Ei ne Google aukioloajat pidä paikkaansa. :D tämä liikehän on milloin mitenkin pari tuntia kerrallaan auki. Muuten hyvä. xd

Päivämäärä:   2.3.26 12:08:56

Muuten hyvä neuvo siis että "googlaa". XD

Päivämäärä:   2.3.26 12:09:39

"Haluaisin ostaa Kingsleyn saappaat niin myykö niitä kukaan muu?"

Tilaa valmistajalta / ulkomailta isosta liikkeestä.

Päivämäärä:   2.3.26 12:40:42

Erittäin asiatonta ja epäkohteliasta asiakaspalvelua olen saanut kyseisestä liikkeestä. Ei jatkoon...

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   2.3.26 13:26:06

"Haluaisin ostaa Kingsleyn saappaat niin myykö niitä kukaan muu?"

Tilaa valmistajalta / ulkomailta isosta liikkeestä.

Esim mistä? Ei ole tullut tilattua ulkomailta niin en tiedä mikä on luotettava kauppa.

Lähettäjä: Kingsley 
Päivämäärä:   10.3.26 15:49:07

Pitääkö paikkansa, että on saanut kenkää Kingsleyltä? Kuka nyt jälleenmyy ko merkkiä Suomessa?

Päivämäärä:   10.3.26 16:30:12

https://kingsleyriding.com/dealers

Lähettäjä: Kingsley 
Päivämäärä:   10.3.26 16:54:40

Siellä näyttää JD:kin vielä komeilevan...

Lähettäjä: XX 
Päivämäärä:   10.3.26 17:08:06

^ Toisaalta siellä listalla on myös Menivek Oy, joka on konkurssissa eli lista ei ole ainakaan täysin ajan tasalla

Päivämäärä:   10.3.26 21:43:22

Viime vuoden messutilauskin on edennyt… kuluttajaviranomaisen pyyntöön vastata reklamaatioon on yrittäjä vihdoin vastannut. Siinä aikalinjaa jos tuotteiden saaminen käyttöön kiinnostaa.

Päivämäärä:   10.3.26 22:39:23

Myymälässä olevia tuotteita turvallista ostaa paikan päältä. Näyttää olevan isot alet joistakin .Mutta älkää vaan maksako mitään etukäteen!
Mistään ei taida löytyä aukioloajat.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   10.3.26 22:46:21

Lähettäjä.

Päivämäärä10.3.26 21:43:22

Viime vuoden messutilauskin on edennyt… kuluttajaviranomaisen pyyntöön vastata reklamaatioon on yrittäjä vihdoin vastannut. Siinä aikalinjaa jos tuotteiden saaminen käyttöön kiinnostaa.

Mikä tapaus tämä?

Lähettäjä: kinostaa 
Päivämäärä:   11.3.26 09:58:12

Jos Hipon ja H&Rn verkkosivut on huonot, niin mikä on hyvä verkkosivusto?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.3.26 08:07:15

Pitääkö paikkansa, että on saanut kenkää Kingsleyltä? Kuka nyt jälleenmyy ko merkkiä Suomessa?

Kyllä. Uusi myyjä tulossa.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   12.3.26 08:40:25

Siis mistä keksitte että olisi saanut kenkää?

Lähettäjä: Eebd 
Päivämäärä:   12.3.26 09:01:30

Varaston loppuunmyynti alkanut. Oli toiminta päättymässä tai ei niin kertoo siitä, että tuotteita on pakko saada realisoitua rahaksi.

Päivämäärä:   12.3.26 09:11:09

Ei koske satuloita, eli Kingsley jää

Päivämäärä:   12.3.26 09:51:33

Instan ilmoituksen tyyli kertoo paljon. Jos yrittäjä ei pysty kertomaan asiallisesti koska liike on auki niin aika vaikea on saada tuotteita myytyä. Aika paljon on myös tätä tunteisiin vetoamista: En voi tehdä milloin mitäkin asiaa koska olen ”eläinlääkärissä/lääkärissä/tms.” Verkkokaupasta olisi melko helppo ottaa vaan pois tuotteet mitä ei halua myydä siellä sen sijaan, että haukkuu jo valmiiksi asiakasta.

Lähettäjä: Oho 
Päivämäärä:   12.3.26 10:05:26

Harmittaa kun asun toisella puolella Suomea :( olisin erittäin mielellään käynyt ostamassa Kingsleyn saappaat nyt kun hyvällä tuurilla saisi hyllystä suoraan mukaan... Erikoista etteivät laita niitä suoriltaan myös nettiin myyntiin, luulisi silloin menevän tehokkaammin kaupaksi.

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   12.3.26 10:21:45

Ja mikähän on alehinta sappaissa? Kympin alennus?

Päivämäärä:   12.3.26 12:26:25

Lähettäjä!

Päivämäärä10.3.26 22:46:21

Lähettäjä.

Päivämäärä10.3.26 21:43:22

Mikä tapaus tämä?

^olikohan tää se tapaus kun joku oli messuilla tilannut saappaat tältä firmalta, oli siellä messuilla kaavakkeet täytetty ja pistetty saappaat tilaukseen. Sieltä olikin sitten tullut vääränlaiset saappaat ja selvisi että kaavakkeesta oli ruksattu väärät saappaat tilattavaksi. Yrittäjä oli ostajalle raivonnut että ostajan olisi pitänyt niistä kaavakkeista osta katsoa oikeat tilauskoodit haluamilleen saappaille eikä ollut yrittäjän vika että oli laittanut vääränlaiset saappaat tilaukseen. Enempää en tosta muista ja en tiedä oliko tämä tapaus kun en sitäkään muista että oliko noi saappaat pitänyt maksaa jo siellä messuilla ennakkoon.

Lähettäjä: Varokaa 
Päivämäärä:   12.3.26 15:05:48

En kyllä suosittele ostamaan tuosta firmasta mitään. Kingsleyn satuloiden kohdalla minä sekä useampi tuttu saatu aivan ala-arvoista ”palvelua” Just Dressagelta.

Päivämäärä:   12.3.26 16:40:32

Nimimerkille -: Kyllä juuri tämä tapaus.

Päivämäärä:   12.3.26 16:42:34

… ja piti maksaa 100% kauppahinnasta messuilla ennakkoon.

Lähettäjä: Jepjep 
Päivämäärä:   12.3.26 18:16:44

Minä olen kyllä ollut tyytyväinen kingsley satulani osalta palveluun. Käy useamman kerran vuodessa tarkistamassa tilanteen (asun keskisuomessa) ja aina on ongelmat ratkenneet. Pientä säätöä toppauksiin yms ja taas on istuva satula. Myyjänä hän on aktiivinen mutta en ole kokenut "pakkomyyntiä". Ja hevonen kiittää kasvattamalla lihasta sinne minne kuuluukin. Muita tuotteita en ole ostanut niin en niistä osaa sanoa.

Ja ei, en ole yrittäjä itse. Ihan vaan tyytyväinen asiakas.

Päivämäärä:   12.3.26 19:04:54

Jepjep: niin varmaan joo olet vain asiakas..

Päivämäärä:   12.3.26 19:21:37

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 2.3.26 12:08:38

Ei ne Google aukioloajat pidä paikkaansa. :D tämä liikehän on milloin mitenkin pari tuntia kerrallaan auki. Muuten hyvä. xd

Paitsi jos yrittäjä niitä päivittää kun on niitä itse neuvonut katsomaan..

Lähettäjä: Jepjep 
Päivämäärä:   12.3.26 19:34:41

?? No niin olen. Uskon siis että osa näistä negatiivisista kirjoituksista ja kokemuksista voi pitää paikkaansa. Joku jäänyt ilman maksettua tavaraa, joku pettynyt palveluun. Mutta sen vaan halusin sanoa että toisenlaisiakin kokemuksia on. Ja minä kuulun niihin. Itsekin yrittäjätaustaisena en hyväksy anonyymiä mustamaalausta toisen toimeentulon kustannuksella. En toki sitäkän, että lupauksia ei pidetä.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   12.3.26 20:38:24

Minäkin olen ostanut tuolta mittatilaussaappaat ja sain tilaamani saappaat sovitussa aikataulussa. Että on meitä tyytyväisiäkin asiakkaita. Sekä olen joskus tilannut jotain satulahuopia ym ja kaikki tulleet nopeasti.

Päivämäärä:   12.3.26 23:15:46

Elämässä mikään ei ole absoluuttinen 100% ei huonssa, eikä hyvässä. Tässäkin tapauksessa toteutuu elämän normaali 20/80 -sääntö - tässä tapauksessa 20% asiakkaista ovat onnistuneet kaupoissaan ja 80% ei. Näin se on ollut jo valitettavan pitkään.

Päivämäärä:   13.3.26 09:25:59

Ei tämän liikkeen kanssa asioidessa ole mitään ongelmaa, mikäli tuote löytyy hyllyltä. Silloin lähettävät jopa verkkokauppatilaukset sovitussa ajassa. Ongelmat alkavat, kun tilaat jotain, mitä yrittäjä joutuu tilaamaan itse sinulle. En lähde spekuloimaan, miksi juuri tämän firman tilauksissa kestää kohtuuttoman kauan, mutta asiakaspalvelu prosessin aikana on olematonta. Yrittäjä lupaa toimitusajaksi noin kuukauden

Päivämäärä:   13.3.26 09:28:20

Jaaha lähti kesken.

Tosiaan, toimitusajaksi luvataan kuukausi-kaksi, ja kun kolmannen kuukauden jälkeen kyselet, että missähän saappaat on, niin hyvä jos sinulle edes vastataan. Omat saappaat tulivat lopulta perille, mutta puolisen vuotta niitä sai odottaa, kun tulivat myöskin ensimmäisen kerran vääränlaisina. Pahoittelua ei tuolla liikkeessä harrasteta, jostakin pienestä hyvityksestä puhumattakaan.

Lähettäjä: XX 
Päivämäärä:   13.3.26 11:07:04

Nyt näyttää olevan varastossa olevat satulatkin tarjouksessa, joten kyllä tämä siltä vaikuttaa, että huhut Kingsleyn edustuksen päättymisestä voivat pitää paikkansa

Lähettäjä: Lilo 
Päivämäärä:   13.3.26 11:13:44

Huonoja kokemuksia.

Päivämäärä:   15.3.26 01:09:32

Se ei muuten ole hyvää palvelua, että satulaa täytyy käydä monta kertaa vuodessa säätämässä. Toki voi tietysti olla, että kyseessä on kasvava nuori ja sen takia muutoksia tulee. Mutta todennäköisemmin jos kyseessä on aikuinen normaalikäytössä oleva koulutettu ratsu niin myyjä vie tietämätöntä hevosenomistajaa kuin litran mittaa täysin tarpeettomilla sovituksilla ja säädöillä. Onhan näitä ollut muitakin seppiä joiden mielestä satula pitää topata jopa useamman kerran vuodessa, mutta pontimena on ollut ainsainta pikemmin kuin todellinen tarve.

Lähettäjä: Pia 
Päivämäärä:   15.3.26 07:45:26

Se että hän liikkuu paikkakunnalla useamman kerran vuodessa on hyvä siksi että saa kohtuuajassa hänet tarvittaessa paikalle. En joka kerta häntä tsrvotse.

Lähettäjä: Piu 
Päivämäärä:   15.3.26 22:58:54

Mikä toi nettikaupassa oleva: Ratsastusvalmennus, omalla hevosella on?
JD omistajan pitämä vai mikä?

Päivämäärä:   16.3.26 00:45:53

Mikä on jd omistajan ratsastuksen taso ja taito? Onko kisannut jotain isompaa joskus? Valmentautunut missä?

Päivämäärä:   16.3.26 07:22:40

Harrasteratsastaja ei tuloksia eikä koulutusta mihinkään lajinsisällä

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   16.3.26 13:15:54

JD mainosti somessa saappaiden esittelymallien poistomyyntiä. Onko jollain tietoa, voisiko löytyä mitään 39-kokoista vähän paksumpaan pohkeeseen (n. 40 cm ympärys)? Tällaiset isothan on vähän rumia esittelymalleina kyllä. Aiheeseen liittyviin kyselyihin ei kuulemma vastata :D Ja saatavilla ainoastaan liikkeestä.

Kaiken sen jälkeen, mitä olen tästä firmasta kuullut / lukenut, voisin silti tehdä ostoksen, mutta vain liikkeestä ja niin, että tavaran saa heti mukaan. Silti kiinnostaisi tietää vähän etukäteen, onko järkeä ajella sinne…

Päivämäärä:   16.3.26 13:49:52

Suhtautuisin kriittisesti valmennusosaamiseen...

Päivämäärä:   17.3.26 16:44:58

Tilasin just varastotuotteita ja ne ainakin tuli nopeasti

Päivämäärä:   17.3.26 17:41:38

Muistakaa, että jos teitä epäilyttää toimittaja. Niin kannattaa tilaukset tehdä luottokortilla/creditillä, tällöin jos tuotetta ei tule, niin rahat voi saada takaisin luottofirmalta ja luottofirma laittaa rahat omaan perintään toimittajalta.

Lähettäjä: Aij 
Päivämäärä:   17.3.26 17:42:55

Offtopic, mutta kun joku päivitteli hevosen satulan muokkaamista monta kertaa vuoteen, niin eihän tuo mikään mahdottomuus ole. Kingsleyn satulat pitäisi ainakin puolen vuoden välein tsekata.
Mutta toivotaan, että uusi kingsleyn edustaja olisi asiallinen eikä pilaisi kivan merkin mainetta

Lähettäjä: Eebd 
Päivämäärä:   17.3.26 18:22:27

"Kingsleyn satulat pitäisi ainakin puolen vuoden välein tsekata."

Ja tämä liittyy siihen, että satulan joustavampi "rakenne" saa villat herkemmin liikkeelle, jolloin toppaukset on syytä tarkistaa. Tähän toki voisi olla hieman laajempi verkosto näitä tekemään, kun nuo satulat ovat oikeasti pirun hyviä (myyjästä huolimatta).

Päivämäärä:   18.3.26 21:36:46

Ja tämä liittyy siihen, että satulan joustavampi "rakenne" saa villat herkemmin liikkeelle, jolloin toppaukset on syytä tarkistaa. Tähän toki voisi olla hieman laajempi verkosto näitä tekemään, kun nuo satulat ovat oikeasti pirun hyviä (myyjästä huolimatta).

Haaste onkin siinä että satula pitää topata niin usein ja aina esim saikun jälkeen ja ainoa joka saa topata on MF tai takuut raukeaa. Esimerkiksi Turun suunnalle ei saada sovittua toppauspäiviä kuin kerran vuodessa ja matkakulujen kanssa hintaa on sen 500€

Päivämäärä:   19.3.26 06:14:44

Tämä takuut raukeaa oli ihan höpöpuhetta.ja tehtaalta kysymällä selvisi, että kuka vaan saa topata.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.