Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi et talkoile

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.1.26 21:41:59

Miksi et talkoile ratsastusseurasi tapahtumissa tai et pyri hallituksen jäseneksi?

Re: Miksi et talkoile

Lähettäjä: Hanhiemo 
Päivämäärä:   23.1.26 21:52:44

Seuran talkoot alkoivat tuntua työnteolta ei harrastukselta. Koin, etten saanut vastinetta työpanokselleni. Jos seura olisi jollain lailla kiittänyt esim. pikkujoulut tai jotkut bileet, mutta minkäänlaista kiitosta ei tullut.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.1.26 22:00:01

En koe enää saavani siitä mitään positiivista. Olen ollut kahden seuran hallituksessa yhteensä melkein 10 vuotta, mutten enää moneen vuoteen. Järjestäkööt kilpailijat itse kisansa.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   23.1.26 22:03:11

Juniorina, kauan sitten, talkoilin. Nyt haluan käyttää vähät vapaat tuntini satulassa.

Lähettäjä: Nb 
Päivämäärä:   23.1.26 22:09:51

Ei ole tarvittu. Kun muutin, tutut iloitsivat että kiva saada kokenut kisa talkoilija. Mutta ei sit seuran ydin porukka ole ollut samaa mieltä. Netissä kyllä aina muistavat valittaa ku ei porukkaa. Eli vaki kuvio.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.1.26 22:10:54

Olin hallituksessa. Järjestin tapahtumat yksin, käyttäen vähäisiä vapaaviikonloppuja kokonaan seuratoimintaan. Ei puolikasta kiitostakaan, aina valitusta miten aika tai paikka tai tuomari tai toteutus on väärä.

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   23.1.26 22:18:13

En jaksa enää. Nuorempana olin vuosikaudet hallituksessa, järjestin kisoja ja talkoilin naapuriseurankin kisoissa, hankin toimihenkilöpätevyyksiä. Nykyään laitan ajankäytöllisesti etusijalle perheeni ja omat hevoseni.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.