Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Some

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   21.1.26 13:31:34

Onko näillä kipukäytösvideoita julkaisevilla mitä koulutusta taustalla? Ottaavat hevosen selvitykseen, mikä vaivaa ym.
Nämä videoita pyörittävät harvoin itse löytävät syytä, vaan käyttävät Elliä, hieroja ym. diagnosoimaan hevosen ja sitten julkaisevat omalla tilillään totuutena. Mitä he itse tekevät asian eteen, muutakuin julkaisevat videon ennen, arvaa osiolla ja kun omistaja tutkituttanut ammattilaisilla, niin video jälkeen diagnooseineen. Maksaako joku tästä?

Re: Some

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.1.26 15:49:58

Toivottavasti EI maksa!

Lähettäjä: :: 
Päivämäärä:   21.1.26 15:56:07

Samaa olen miettinyt.

Hyvä puoli on tosin se, että mahdollisimman monelle avautuu kuinka hankalaa kipukäytöksen tunnistaminen, ja juurisyyn löytäminen on.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.1.26 16:18:27

En nyt ihan tajunnut ongelmaa? Julkaistaan video, jossa näytetään oletettavasti kipeää hevosta ja sitten julkaistaan toinen, jossa kerrotaan eläinlääkärin diagnoosi. Eikö se diagnoosi silloin ole "totuus"? Aika monta keskustelua olen täällä myös nähnyt, joissa vaahdotaan siitä, että diagnosoidaan itse eikä käytetä lääkäreitä, mutta nyt sitten lääkäreiden käyttö on kuitenkin väärin? Ainakin se yksi tunnetumpi noiden videoiden tekijä tarjoaa kuntoutuspalvelua. Siellä hevosen terveydentila kartoitetaan, varataan vaadittavat tutkimukset ja niiden jälkeiset hoidot ja sitten kuntoutetaan koulutuksella ja kehonhuollolla. Kyllä minä mielelläni tuollaisesta maksaisin, jos käsissä olisi ongelmahevonen. Hän on varmasti kouluttautuneimpia henkilöitä koko Suomessa mitä tulee kivun tunnistukseen ja hoitoon.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.1.26 16:27:07

.. Näitä on nyt putkahdellut muita, joilla kuitenkaan se osaaminen ei ole ihan samalla tasolla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.