Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Klimke

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.1.26 22:04:03

Edellinen täynnä: Ontuva hevonen (oliko jopa 2?), kenttäratsastajat taitavia, yksi likainen ratsukko, huonot junnuesteratsastajien perustaidot.

Re: Klimke

Lähettäjä: Dopi 
Päivämäärä:   17.1.26 22:10:48

Koitetaan pitää tämä ketju positiivisena! kuten Klimkekin sanoi, jokainen onnistui jossain :)

Lähettäjä: bbb 
Päivämäärä:   17.1.26 22:12:31

Se Piian poika! vasta 18v ja mikä lahjakkuus. Kisaa jo Ruotsissa 150 luokkia. Toisaalta, kun äiti ja isä ja isoisäkin ovat huippu- ja olympiaratsastajia niin ei ole ihme. Sitähän sanotaan että menee kolme sukupolvea ennenkuin syntyy oikea ratsastaja.

Lähettäjä: Toinni 
Päivämäärä:   17.1.26 22:16:15

Ainakin yksi ontuva oli viimeisen ryhmän ruskea hevonen. Alusta loppuun ontui selvästi.

Päivämäärä:   17.1.26 22:17:50

Mitkä olivat ryhmät?

Päivämäärä:   17.1.26 22:17:54

Arvi ja Petrin systeemi. Vau!

Lähettäjä: bbb 
Päivämäärä:   17.1.26 22:20:07

Petri Tolmunen haki kentän kapteeniksi mutta toki joku nobody Samuli valittiin. Ei se mitä sä osaat vaan kenen kaveri sä olet. Hyi hitto SRL!

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   17.1.26 22:20:31

Axelin heppa kireellä lyhyellä kaulalla vaikka muuten siivosti kulkikin, Arvi kenttäratsastajista selvästi rennoimmalla, näyttävimmällä ja täsmällisellä tekemisellä paras. Kirsin kohdalla ehkä hevosesta puuttuu ripaus dressagepuolen laatua?

Lähettäjä: Mm 
Päivämäärä:   17.1.26 22:25:33

Arvista jos kenestä näkee Tolmun käsittämättömän taidon. Arvin kehitys on ollut huimaa ja hänestä on kuoriutunut todella taitava ratsastaja. Olen niin iloinen. Ja toki tulee muistaa, että pelkkä valmentaja ei tee hyvää ratsastajaa, ratsastaja on kuitenkin itse se joka tekee suurimman työn. Arvin kunnianhimoinen työ ja asenne on myös tämän kehityksen takana.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   17.1.26 22:26:41

Olen vaikuttunut Tolmun systeemistä. Olen aiemmin nähnyt suuria puutteita AM:n tekemisessä, nyt oli pienieleistä ja tehokasta menoa. Hienoa.

Kiitos erittäin hyvästä klinikasta, harmi että itse en pääse huomenna.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   17.1.26 22:27:48

Siis näytti että pari esteratsastajaa ei pystynyt/osannut vaikuttamaan hevosen askeleisiin mitenkään? Yksi ei kyennyt edes laskemaan askeleita?

Lähettäjä: 112 
Päivämäärä:   17.1.26 22:29:47

Upeaa kehitystä, Arvi on ottanut harppauksen ratsastuksen tasossa! Hän on päässyt erinomaisen valmennuksen piiriin, ja tehnyt itse kovasti työtä kehittyäkseen - vau!

Lähettäjäpennie. 
Päivämäärä:   17.1.26 22:30:42

Lähettäjä.
Päivämäärä17.1.26 20:24:45

Jos joku haluaa huomiseksi päätykatsomon paikan, saa ilmaiseksi. Sähköpostia alle niin voin lähettää.

^ mä oon vielä vailla!

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   17.1.26 22:33:01

Vikan ryhmän esteratsastajat ratsasti hyvin. Muuten oli minulle yllätys, että Arvi ratsasti paljon paremmin kuin maajoukkueen estejunnut.

Lähettäjä: TP 
Päivämäärä:   17.1.26 22:39:11

Huomioikaa, että Arvin hevonen tuli hänelle 2v sitten käytännössä täysin vihreänä ja diilillä. On tehnyt sen Tolmun kanssa tuohon pisteeseen itse. Tämän påivän estejunnuila on kaikilla kalliit hevoset alla. Miettikääpä jos Arvilla olisi vielä se oikeasti valmis hyvä hevonen alla....

Päivämäärä:   17.1.26 22:39:34

Arvia on auttanut valtavasti myös kouluvalmennus ja pääsy hyvin koulutettujen hevosien selkään. Ei voi tietää miltä mansikka maistuu jos ei ole maistanut ala Kyra. Arvi tietää mitä hakee omilta hevosilta kun päässyt osaavampien selkään.
Huikea edistyminen kyllä tapahtunut.
Arvi liikkeen mukana, pehmeät siirtymiset, hevonen kuulolla ja tyytyväinen. Harmonista ja teki kaiken niinkuin Klimke pyysi.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   17.1.26 22:40:39

Arvin äiti vauhdissa kehumassa täällä xD

Lähettäjä: Fani 
Päivämäärä:   17.1.26 22:46:13

Ootteko katsonu Arvin stooryt? Se meni vielä kaikenlisäksi satulalla jonka lainasi Patrizialta ja koulusaappailla koska järjestäjä unohti ilmoittaa varustemuutoksesta. Oli siis alkuun kehoitettu tulemaan koulukamoilla. Eli satulakaan ei ollut hevosen oma vaan äkkiä verkasta lainattu. Aika asennetta. Vieras satula, koulusaappaat ja tollanen säätö alkuun. Sit kuitenkin oli yksi päivän parhaista ratsastajista. Vau mikä mentaalinen vahvuus myös. Esiintymiskokemus näkyi myös loppuhaastattelun kommentissa.

Päivämäärä:   17.1.26 22:46:21

Käykää somessa katsomassa klippejä. En itse edes tunnistanut ratsastajaa Arviksi. On kyllä hyvä mieli hänen puolestaan kaiken kiusaamisen ja haukkumisen jälkeen. Toivon menestystä ja terveyttä.

Päivämäärä:   17.1.26 22:50:47

Heh, tänään satoja ihmisiä näki tämän ja voit itsekin katsoa somesta. Turha enää yrittää, Arvi vaan on nykyään taitava ratsastaja jonka todisti aika monen silmäparin edessä.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   17.1.26 22:51:13

Arvi oo muuta ku taitava ruinaaja :)

Lähettäjä: Kysymys. 
Päivämäärä:   17.1.26 22:53:20

Tiedättekö ottaako Arvi hevosia ratsutukseen? Onko hänellä oma talli?

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   17.1.26 23:13:10

Puuttuiko Klimke väitettyyn ontumiseen mitenkään?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   17.1.26 23:18:01

Joidenkin täytyy kyl käydä optikolla.

Päivämäärä:   17.1.26 23:23:32

Ei ole näkynyt julkisissa jaoissa estejunnujen valkasta mitään. Ainakaan fwb, Aino, HU

Lähettäjä: cilla 
Päivämäärä:   17.1.26 23:54:17

Kyllä kunnia kuuluu Petri Tolmuselle! Arvi ratsasti pitkään tosi huonosti, Petrin silmän alla on oppinut. Ja Petri tietää että ratsastajana Arvi on vasta alkumetreillä, siksi tavoite on realistisesti vasta 2032 olympialaiset.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.