|
Lähettäjä: ??
Päivämäärä: 15.1.26 00:01:03
Ja kuka tätä ylimääräistä kokousta haluaa? Sama henkilö joka teki tänne noin 25 aloitusta Hujon hajoamisesta Mannista syytelläkseen. Ja nyt on menossa 36. samansisältöinen otsikolla SRL.
joopa joo, Jakke ja juristi. Rakkaalla lapsella on taas monta nimeä muttei totuus unohtuisi:
“Minä arvostan Tom Gordinia, Mikael Forstenia, Noora Penttiä ja Henri Ruostetta, samoin Aisa Aarnio-Wihuria.“
“Kun Forsten valittiin puheenjohtajaksi, metsästettiin liiton työntekijöiden toimesta valtakirjoja.
Mielestäni se oli aivan kamalaa demokratian halveksimista, toimiston henkilöstön hyväksikäyttöä omiin henk koht tarkoituksiin ja olen inhonnut nykyistä puheenjohtajaa siitä saakka. Sitä ennen en tiennyt koko ihmistä, mutta nyt tiedän ko ihmisestä todella paljon ja kaivelen lisää.“
"&&, SRL:n alaisen ratsastusseuran jäsen vuodesta 1973, ollut samaisen ratsastusseuran sihteeri ja sittemmin pj ja kouluratsastustuomari. Riittääkö?"
“Allekirjoituspyyntö on lähetetty Visma Sign -palvelusta Ja Office Oy yrityksen nimissä.“
Ja Office Oy:n toimiala Kauppalehden mukaan:
Toimistopalvelut, taloushallintopalvelut, hevoskauppa, hevosten koulutus ja ratsuttaminen, valmentaminen sekä kaikki laillinen liiketoiminta“
Päätöksentekijät
Jade Mäkinen Toimitusjohtaja
Janina Mäkinen Hallitus: varajäsen“
“Tuomarinkylän ratsastajat on perustettu 1968.” Sekä Jaana Mäkinen että Jade Mäkinen ovat TKR rivijäseniä.” “Hyvä jälkeläisnäyttö hänellä kuitenkin kun on koulutuuppailija saanut innostettua jälkikasvua esteille.”
“Allekirjoittajana tulee olla seuran nimenkirjoitusoikeudellinen edustaja tai hallituksen valtuuttama henkilö. Kiitos, että käsittelette asian seuranne hallinnossa viivytyksettä. Ystävällisin terveisin, Jaana Mäkinen jaana.makinen@windowslive.com Toimin asiassa vain koordinoivassa roolissa ja kerään allekirjoituksia. En edusta mitään seuraa tai tahoa.“
“Olen yksityishenkilö ja tänne palstalle on jaettu yhteystietoni, ja sen lisäksi raportoidaan missä tulen liikkumaan tulevina viikkoina.“
Tässä viestissä kerroit tunnistettavasti kuka olet ja itse vahvistit olevasti täällä paikalla kirjoittelemassa. Nämä tiedot täsmäävät allekirjoituspyyntö-viestin nimellä lähetettyyn Jaana Mäkiseen Tuomarinkylän ratsastajista. Toivottavasti läheiset nyt käyvät hänen kanssaan keskustelun näistä kirjoitteluista ja vihdoin ohjaavat oikean tuen piiriin. Helpottaa sinua itseäsikin!
|