Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Espanjan reissaaja

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   14.1.26 06:19:14

Mua ei harmita rahakeräys, jokainen toimii moraalinsa ja Suomen lakien mukaan. Ja ne, jotka haluaa tukea, voi tukea. Mutta vasta nyt kävin katsomassa, että mikä tyyppi tämä on. Alkoi harmittaa se, että hän ei kerro mitään. Tehdään vaan "toimenpiteitä", mutta ei kerrota mitä ne on. Johtuuko ehkä siitä, että tulevasta sarjasta uhkaa tulla aika paljon surullisempi kuin oli suunnitelma. Niinhän se joskus elämässä käy muutenkin, mutta avataanko sarjassa sitten, että mitä tehtiin ja miksi?

Osaako joku kertoa, mitä ovat mahdollisesti nämä toimenpiteet? Eli ensin hoidettiin antibiooteilla (ilmeisesti ensin Ranskassa, josta matkustettiin Espanjaan ja nyt siellä). Kun ne eivät tehonneet, tehtiin joku toimenpide, joka ei auttanut. Mikä se mahtoi olla? Ja entä mikä on se viimeinen mahdollinen toimenpide?

Re: Espanjan reissaaja

Lähettäjä: ¨¨ 
Päivämäärä:   14.1.26 07:54:08

Itsellä hevonen sairastui vakavasti loppuvuodesta ja kyllä se murhe ja huoli hevosesta, rahasta ja tulevaisuudesta oli nini vahva etten halunnut minäkään julkisesti asiasta kirjoitella vaikka muutoin aika avointa somea pidän. Sivusin kyllä hevosen sairastumista siellä, koska moni ihmetteli miskei treenata, mutta en halunnut kertoa yksityiskohtia. En siksi että salailisin vaan siksi etten siinä hetkessä jaksanut tai pystynyt alkaa random tyyppien kanssa spekuloimaan mun hevosen sairastumisen syitä, toipumisennustetta tai eläinlääkärin hoidon oikeellisuutta koska maijapekan naapurin heppa kyllä toipu samasta kun sille annettiin hunajateetä vanilijajäätelöllä kuorrutettuna ja laulettiin hoosiannaa.

Niin ja mun hevonen sairastui kotona täysin vaan huonosta tuurista johtuen, ei ollut edes tätä M.V. tilannetta että on ''itse aiheuttanut''. Tällä viittaan siihen että kuljetti halki euroopan liian vähäisellä kuljetuskokemuksella joka edesauttoi kuljetuskuumeen syntyä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.