Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia akkuhanskoista/sukista/pohjallisista?

Lähettäjä: Jäätynyt 
Päivämäärä:   9.1.26 22:15:15

Hintaa monilla sen verran ettei haluaisi ostaa ihan sutta, joten löytyykö suosituksia tai varoituksia? Ei meinaa tulla ratsastuksesta mitään sormet ja varpaat tunnottomina. Kertakäyttölämmittimiä en ole vielä testannut, mutta kestävämpi ratkaisu olisi ensisijainen.

Re: Kokemuksia akkuhanskoista/sukista/pohjallisista?

Lähettäjä: Susa 
Päivämäärä:   9.1.26 22:40:15

Nevercold Ontario hanskat olleet jo monta vuotta ja palvelleet hyvin. Kärkkäiseltä tilattu.

Lähettäjä: Juuh 
Päivämäärä:   9.1.26 23:04:44

Ostin nuo Ontariot just ja en tajua, että miksen ole ostanut aiemmin.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   9.1.26 23:27:47

XXL:stä Powersock set Heat Access S-1200 25/26, akuilla lämmittävät sukat !
Tokaa talvea käytössä ja super hyvät! Itsellä näistä vielä isompi koko mitä normisti käyttäisin niin tulee sopivasti saappaanvarren yläpuolelle akku :)

Lähettäjä: Kalsa 
Päivämäärä:   10.1.26 08:02:25

Samaa mietin kuin aloittaja.

Miten kestävät nuo (hintavat) Ontariot ovat? Käytättekö ratsastaessa niiden päällä toisia hanskoja ja miten hyvin onnistuu ohjien pitäminen hyppysissä?

Lähettäjä: NC 
Päivämäärä:   10.1.26 09:41:19

Multa kanssa suositus Ontarioille. Mulla päällä ohut raksahanska niin suojaa ja antaa pitoa. Kolmisen vuotta ollut käytössä ja ei ole mennyt miksikään. Hyvä kun on ohut.

Sukista suosittelen heat performancen sukkia.

Molemmissa kolmiportainen säätö ja viilein asetus on riittänyt.

Lähettäjä: Xy 
Päivämäärä:   10.1.26 10:34:43

Miten paksu noiden sukkien akku on? Mietin että jos sen joutuu jättämään saappaanvarren sisään, niin mahtuuko saapas kiinni. Nahkasaapas, jossa narut joilla saa kyllä vartta levitettyä.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   10.1.26 10:58:09

Ainakin akkuhanskoissa se akku on about 1cm paksu, ehkä joku 5 x 10cm muut mitat. Tai noissa meidän Heat xperiencen ohuissa akkuhanskoissa. Näyttäs sukissa olevan vastaavanlainen.

On myös sellaisia sukkia missä akku ikäänkuin siellä sukanpohjassa. Pieni kaukosäädin millä säädetään lämpöä.

Lähettäjä: ” 
Päivämäärä:   10.1.26 11:01:03

Mulla jotkut sata vuotta sitten ostetut pohjalliset Lidlistä. On kyllä ihan ykköset talvella. Ihana, kun ei tartte palella.

Lähettäjä: Sari 
Päivämäärä:   10.1.26 16:28:37

Ontariot on ollut varmaan viisi vuotta. Kerran joutunut uudet akut ostamaan

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   10.1.26 16:50:24

Mulla on monta vuotta ollut akkupohjalliset, ja ne on kyllä aivan super! Tykkään kun on kaukosäädin, koska tallissa touhutessa ne on usein liian lämpimät ja laitan päälle vasta kun lähden ratsastaan. Tätä merkkiä/mallia ei taida myynnissä enää kyllä olla, sen verran vanhat jo.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.1.26 18:30:04

Suositus myös lämpökaulahuiville.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   10.1.26 18:42:20

Mulla on saappaissa Mattesin lampaankarva pohjalliset, lämmittää todella hyvin!

Lähettäjä: Nia 
Päivämäärä:   10.1.26 18:49:04

Lähettäjä: J
Päivämäärä: 10.1.26 18:42:20

Mulla on saappaissa Mattesin lampaankarva pohjalliset, lämmittää todella hyvin!

Mulla taas ne riittää vaan pikkupakkasilla. Akut on viluisille sekä kipeille sormilleni ja varpailleni ihan must have!

Lähettäjä: kökkö 
Päivämäärä:   11.1.26 02:39:25

Mulla ollut pari talvea hanskoina Heat experiencen nordic gloves, on vähän paksummat kuin nuo Nevercold ontariot (jotka ovat aluhanskat eli kovilla pakkasilla tarvii toisen hanskan päälle kun näissä itsessään ei ole mitään toppausta). Kolme lämpötasoa ja mulla ainakin on toiseksi lämpöisin taso riittänyt yli 20 asteen pakkasilla. Vaikka on paksummat niin ei kuitenkaan tönköt kuten jotkut mallit, kämmenosa jotain gripkuviointia niin saa hyvän otteen ohjista. Taitavat olla alkujaan kehitetty hiihtohanskoiksi

Tallihommin ostaisin kyllä mielummin nuo Nevercold ontariot niin saa paremmin sorminäppäryyttä

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   11.1.26 05:12:49

Mulla lämpösukat, ihan ratsastuskäyttöön tarkoitetut. Muuten ihan hyvät mutta ei tahdo tallireissua kestää akku, tosin omat tallireissut on helposti sen 5h.. :D

Lähettäjä: Fanny 
Päivämäärä:   11.1.26 06:53:58

Lähettäjä:
Päivämäärä: 11.1.26 05:12:49

Mulla lämpösukat, ihan ratsastuskäyttöön tarkoitetut. Muuten ihan hyvät mutta ei tahdo tallireissua kestää akku, tosin omat tallireissut on helposti sen 5h.. :D

Minkä merkin sukissa on noin huono akku?

Lähettäjä: TT 
Päivämäärä:   11.1.26 11:12:13

Nevercold Ontariolle ääni täältäkin! Huiput!
Mulla oli ladattavat lämpöpohjalliset, mutta ne ei kestänyt. Menivät rikki kuukauden/kahden päästä. Sain kyllä takuuseen uudet, mutta neljännellä kerralla en suostunut enään vaihtoon vaan vaadin rahat takaisin. Huomasin että niille pohjallisille ei annettu enää edes takuuta vaikka olisi uudet ostanut. Kertoo minusta jotain ja pikkusen riskialtista ostaa melkei 100 pohjalliset jos ei kestä.

Lähettäjä: Tiiti 
Päivämäärä:   11.1.26 12:06:12

Mulla parin kympin Rustan pilkkisaappaat, sisällä irroitettava huopavuori, lyhyt vartiset. Numeroa suuremmat ja mahtuu hyvin paksut merinovillasukat eikä kiristä. Mahtuu jalustimiin ja näillä ratsastetaan talvi (myös valkut). Toppahousut ja akkuhanskat (Goldwork heated glove, clim8) jo monta vuotta. Hanskat vähän tököt, mutta ohjat pysyy kädessä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.