Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Teidän Pivo asetukset?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   8.1.26 17:07:00

Minkälaiset asetukset teidän pivossa on? Tuntuu, että maneesissa hävittää meidät aika usein, jos ratsastan vaikka keskiaskellajeja. Valkoinen maneesi ja tumma hevonen niin luulisi ettei hävittäisi.. Ja kuvaustulos on tosi nykivää kun pivo seuraa. Saa migreenin jo kun katsoo jälkikäteen videoita :'D

Re: Teidän Pivo asetukset?

Lähettäjä: Pohjoinen 
Päivämäärä:   8.1.26 17:48:41

Mulla on se uusi versio. Siinä hevosen lukitus.

Onko sulla pivon mikä malli? Kaikki ei ole sopivia hevosen kuvaukseen.

Päivämäärä:   8.1.26 17:59:50

Kokeile ennen pivoon yhdistystä. Eli avaat puhelimen sovelluksen. Oikea ylä kulma. Sellainen outo merkki. Paina sitä.

Seuraavana etsi :Al Horse Detection paina tätä.

Horse 3.0 tähän täppä

Sitten se alin on hevosen lukitus. Enaple Horse lock-on

Päivämäärä:   8.1.26 18:01:15

Niin ja päivitä Pivo sovellus. Ongelmat pitäisi näillä kadota. Hitsi tekis mieli tehdä tästä someen video. Painon samojen ongelmien kanssa ja olen nämä ratkaissut.

Päivämäärä:   8.1.26 18:02:28

Spämmään vielä yhden.

Sielä on vielä niitä asetuksia kuvatessa. Ne löytyy googlaamalla.

Päivämäärä:   8.1.26 19:05:55

Mulla siis se silver versio ja päivitin eilen just ennen kun aloitin ratsastuksen

Lähettäjä: 90 
Päivämäärä:   8.1.26 19:59:29

Pohjoinen Voisitko mitenkään tehdä someen videon? Auttaisi todella paljon!
Löytyykö asetuksia suomeksi jostain ja mistä?

Enaple horse lock-on Mistä tämä pitäisi löytyä?

Mikä malli sulla on? Entä minkä värinen hevonen että pivo seuraa?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   8.1.26 20:02:41

Voisiko vika olla lämpötilassa? Mun ohjeissa lukee, että ei saa käyttää pakkasessa. Hyytyyköhän siinä jotkut öljyt, eikä ehdi kääntyä?

Lähettäjä: Ou 
Päivämäärä:   8.1.26 20:45:34

Perus asetuksiin löytyy suomeksi ohjeet jostain hevosblogista, kun Googlaa

Päivämäärä:   8.1.26 21:18:18

LähettäjäOu
Päivämäärä8.1.26 20:45:34

Perus asetuksiin löytyy suomeksi ohjeet jostain hevosblogista, kun Googlaa

Joo, mutta ei näihin uusiin juttuihin. Joka mua ainakin suunnattomasti sapetti. Oli tuota pätkimistä.

Mulla on Kimo/ harmaa hevonen. Sitten on rautias poni. Hyvin löytää molemmat.

Pivo toimii oikein hyvin -15/-18, muutama valmennus ollut näissä lukemissa. Pakkaan pivon villasukkien sisälle. Lisäksi mulla on sielä villasukassa varpaiden/käsien lämitin tai kaksi johtuen säästä. Ovat akulla toimivia mulla. Näitä saa ihan kertakäyttö ja vaikka minkälaisia. Pysyy näin lämpimänä Pivo.

Pivolla kuvasin -40 asteessa videota. En ratsastusta tai valmennusta sentäs. Ihan vaan meidän arkea pakkasessa. Hyvin toimi villasukan ja lämmittimien kanssa. Puhelin jääty. Pivo oli lämmin.

Päivämäärä:   8.1.26 21:20:47

Mulla on silver malli. Pitää melkein tehdä video someen. Jos onnistun jotenkin.

Päivämäärä:   8.1.26 22:54:26

Meillä lämmin maneesi niin kylmyys ei tuota pätkimistä tee..

Pohjoinen, video ois kyllä aivan ihana! Jos saat sellaisen tehtyä, niin voisitko tehdä siitä uuden aloituksen tänne niin pääsisi opiskelemaan? Tai jos saat ihan lähipäivinä niin tähän ketjuun? Kiinnostaisi kovasti

Lähettäjä: Liina 
Päivämäärä:   9.1.26 08:32:19

”Pivo toimii oikein hyvin -15/-18, muutama valmennus ollut näissä lukemissa. Pakkaan pivon villasukkien sisälle. Lisäksi mulla on sielä villasukassa varpaiden/käsien lämitin tai kaksi johtuen säästä. Ovat akulla toimivia mulla. Näitä saa ihan kertakäyttö ja vaikka minkälaisia. Pysyy näin lämpimänä Pivo.
Pivolla kuvasin -40 asteessa videota. En ratsastusta tai valmennusta sentäs. Ihan vaan meidän arkea pakkasessa. Hyvin toimi villasukan ja lämmittimien kanssa. Puhelin jääty. Pivo oli lämmin.”

Ääh onkohan mun laitteissa joku vika, kun mulla pivo hyytyy jos menee -15 lähelle D: Ja toistunut monta kertaa, ei vain kerran, vaikka yritetty topata laitetta lämpimäksi. Muuten toimii loistavasti, mutta pakkasta en saa tuota omaani kestämään, eikä ole edes mikään vanha malli.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.