Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Horzelta tilaaminen

Lähettäjä: Jappe 
Päivämäärä:   7.1.26 10:32:23

Millaisia kokemuksia, uskaltaako Horzelta enää tilata? On kyllä nykyään sekavan oloinen pulju konekäännöksineen... Siellä vaan sattuisi olemaan suht edullinen lampaankarvasatula jota ei muualta saa kun on Horzen oma merkki, mutta vähän tilaaminen alkoi arveluttamaan, etenkin jos täytyykin palauttaa tms.

Re: Horzelta tilaaminen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.1.26 10:38:49

Onko alueellasi Hankkijan myymälää? Itse olen saanut tilattua Horzen tuotteita hankkijan kautta.

Lähettäjä: Jappe 
Päivämäärä:   7.1.26 11:09:48

Hei on, kiitos vinkistä, en tajunnut tuota!

Lähettäjä: '' 
Päivämäärä:   7.1.26 11:11:42

Tilasin syyskuussa ja yksi tuote puuttui paketista. Vieläkään en ole saanut tuotetta tai rahoja takas, viestiinkään ei vastata.

Lähettäjä: Lanttu 
Päivämäärä:   7.1.26 13:10:03

Tilaaminen nyt vielä sujuu, mutta mahdollinen palauttaminen on tehty todella hankalaksi. Meni boikottiin viime kerran jälkeen...

Lähettäjä: mAuKKA 
Päivämäärä:   7.1.26 13:56:35

Asiakaspalvelu täysin surkeaa.
Olen palauttanut sopimattoman tuotteen jo kuukausi sitten.
Tuote oli vain kokeiltu ja todettu liian isoksi.
Palautin ohjeiden mukaan.
Horze rekisteröi palautukseni 22.12.
Mutta ei ole vieläkään päivittänyt palautustani Klarnalle.
Olen ollut asiasta yhteydessä Horzeen jo kaksi kertaa.
Vastailevat ympäripyöreitä.
En tilaa Horzelta enää koskaan mitään.

Lähettäjä: Apuja 
Päivämäärä:   7.1.26 15:06:15

Ostan vain klarnan kautta. Nyt tässä varmaan 3kk yksi lasku jo pidossa, horze on kuitannut palautuksen jälkeen maksettavajsi summaksi 45e (horzen sivuilla), mutta klarnalle pävittynyt 150e tieto.. no eipä sitä ole korjattu, eikä maksettu.

Lähettäjä: £ 
Päivämäärä:   8.1.26 12:04:15

Miten ovatkaan yhtä äkkiä saaneet koko nettikaupan ihan sekaisin. Härdelli alkoi syksyllä samaan aikaan, kun nettisivut uudistuivat. Asiakaspalveluhan siis ei toimi ollenkaan, ja muutkin asiat vähän sinne päin. Ei Horzelta enää kannata tilata muuta kuin tuttuja merkkejä ja malleja, joista tietää, että ainakin koko on sopiva. Ja maksu ilman muuta Klarnan kautta. Mulle just tuli aika vanhasta tilauksesta saksankielinen viesti, jossa pyydetään arvioimaan tilaamani (ja palauttamani) loimi. Sehr schön!

Päivämäärä:   8.1.26 12:11:04

Mun mielestä ne uudet sivutkaan ei oo hirveen vakuuttavat..Jotenkin tosi halvan näköiset

Lähettäjä: 0800 
Päivämäärä:   8.1.26 12:15:38

Nettisivu muuttui hankalaksi ja epäselväksi, sovellus varmaan toimisi paremmin kun nettisivut yrittää sitä jatkuvasti tyrkyttää käyttöön. Tilasin kuitenkin tuossa alkutalvesta ponilleni kevyesti topatun sadeloimen, jota odottelin melkein kuukauden. Nettisivut kyllä näytti, että tuotetta on saatavilla ja toimitusajan arvio näytti 4-7 päivää. Kun loimi vihdoin saapui, siirryttiin jo toppaloimiin, mutta odottaahan tuo kevyempi loimi sitten kevättä.. Jatkossa en tilaa.

Lähettäjä: The M 
Päivämäärä:   8.1.26 18:03:34

Juuri ennen joulua taistelin Horzen palautuksen kanssa. Palautuspakettini matkusti 8 arkipäivää kunnes pääsi perille. Oli Klarnalla maksettu. Hyvityksen kirjaaminen kesti lähes 14vrk kunnes saivat sen päivitettyä Klarnaan.
Sähköpostiin tulee edellämainittuja huonosti käännetyn oloisia ja epämääräisiä kutakuinkin päivittäin. Eivät houkuttele tilaamaan.
En tilaa enää :/

Päivämäärä:   8.1.26 20:41:54

Ounou just eilen palautin sinne ison paketin... Saa nähdä miten käy!

Lähettäjä: mAuKKA 
Päivämäärä:   8.1.26 22:18:15

Asiakaspalvelu täysin surkeaa.
Olen palauttanut sopimattoman tuotteen jo kuukausi sitten.
Tuote oli vain kokeiltu ja todettu liian isoksi.
Palautin ohjeiden mukaan.
Horze rekisteröi palautukseni 22.12.
Mutta ei ole vieläkään päivittänyt palautustani Klarnalle.
Olen ollut asiasta yhteydessä Horzeen jo kaksi kertaa.
Vastailevat ympäripyöreitä.
En tilaa Horzelta enää koskaan mitään.

Tilausepisodi Horzelta on saanut niin hassuja käänteitä, että ei tiedä itkisikö vai nauraisiko.
Olen viestitellyt asiakaspalvelun kanssa useita kertoja.
Viimeisimmässä viestissäni olin tiukka, mutta asiallinen. Ilmoitin myös, etten enää hanki mitään kys. liikkeestä.
Tänään päivittivät viimein klarnalle palautukseni.
Tosin jostain syystä tuotteen hinta oli kalliimpi kuin mitä tilatessani.
Mutta viisastuneena totean, että oli viimeinen kerta, kun ostan mitään Horzelta.
Enkä osta enää Horzen tuotteita.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.1.26 04:53:56

Minulla oli ongelmia tilauksen, tai oikeastaan palautuksen, kanssa lokakuussa. Olin onneksi ostanut Klarnalla, joten maksu oli tauolla ongelman ratkaisemisen ajan. Asiakaspalvelusta ei kuulunut kuukausiin mitään, nyt tammikuussa tuli viesti, jossa pahoittelivat, ja kertoivat, että verkkosivujen uudistus ei mennyt yhtään suunnitellulla tavalla ja siitä syystä myös asiakaspalvelu ja viestit olivat älyttömän ruuhkaiset.

Tein uuden tilauksen nyt vuodenvaihteessa, seurannan mukaan paketti on minulla tänään perillä.

Verkkosivu-uudistus tosiaan oli täysi floppi, mutta toivotaan että keksivät jonkun ratkaisun. Alkaa pikkuhiljaa loppua luotettavat, laajan valikoiman hevostarvikeverkkokaupat, eikä meillä kaupungissakaan ole kuin yksi yksittäinen kivijalkamyymälä...

Lähettäjä: Aml 
Päivämäärä:   9.1.26 20:47:00

Tilasin just maanantaina 2 b vertigo ratsastusloimea ja kolmet horzen hanskat! Sain paketin tänään kotiin kuljetettuna! Tuli tosi nopeasti post nordilla. Ainoa vaan, että meille kotiin ei kukaan koskaan löydä niin lähetti soitti talon takaa naapuritallin tieltä niin kävin ratsastuspolun päästä hakemasta paketin, kun ei tänne mäen päälle kukaan muutenkaan pääse tietä pitkin #.

Lähettäjä: ./ 
Päivämäärä:   9.1.26 20:56:05

Just tilasin hanskat ja sain ne postissa noin 10pvän sisällä (joulu ja uv välissä)

Päivämäärä:   9.1.26 21:17:40

Huh hyvä kuulla että ovat tietoisia ongelmista ja että se johtuu tuosta järjestelmästä

Lähettäjä: Pölyke 
Päivämäärä:   9.1.26 22:27:33

Ei sieltä enää uskalla mitään tilata, sekaisin koko pulju.
Onneksi löysin tarvitsemani Horzen tuotteen Hankkijan verkkokaupasta ja sieltä toimitus onnistui.
Tuote olikin sitä hintaluokkaa mitä Horze ei suostu edes toimittamaan kun niillä on se minimiostorajakin.

Kallista pakettia en sieltä tilaa kun asiakaspalvelun kanssa asiointi on nykyisellään mahdotonta. Ei sitten harmita niin paljon.

Harmi että moni muu verkkokauppa on valikoimiltaan niin pieni ettei perustuotteita edes löydy kuin ehkä ponikoossa.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   10.1.26 07:35:10

Juuri tilasin Horzelta. Tuli jopa normaalia nopeammin vaikka oli pyhiä valissä. Olin varautunut viikkoihin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.