|
Lähettäjä: A
Päivämäärä: 7.1.26 17:24:41
“No jos ei pysty toimimaan tallilla ilman poikista tai kavereita, niin silloin on ehkä liian nuori ylipäätään vuokraamaan.”
Onkohan täällä nyt äänessä joko joku, jolla ei ole ketään jonka voisi kutsua tallille tai joku, joka vain haluaa kokea ylemmyyttä ajattelemalla että vain alaikäiset ratsastuskoulusta äskettäin poistuneet tulisivat toisinaan kaverin kanssa tallille :D.
En omassa, enkä äkkiseltään kenenkään muunkaan kommentissa huomannut, että kyse olisi siitä ettei pystytä toimimaan ilman kavereita tai poikaystävää. Ja jos on, niin kai sille on sitten hyvä peruste? Joka ei välttämättä kuulu sinulle millään tavalla? Miettisit nyt itsekin.
Mulla on ollut muutamia kertoja kaveri mukana. Juurikin edellämainituista syistä, mitä en jaksa toistaa enää. Ja yhden ratsastusvideon olen muuten *koskaan* postannut omaan someen, joka sekin oli tallinpitäjän kuvaama, ei edes sen kaverin.
Poikaystävä on kiva ottaa joskus tallille kun kuljemme samalla autolla. Jos hän vaikka tulee ottamaan minut tallilta kyytiin, mutta minulla menee vielä aikaa x verran, en todellakaan alkaisi siihen säätämiseen jossa hän joutuu istumaan autossa koska tallinpitäjä / hevosen omistaja on sitä mieltä. On mukavaa, että hän haluaa tutustua minun lajiini siinä, missä minä hänen.
Ehkä tämä on nyt sitten epäsuosittu mielipide, mutta minä jättäisin vuokraamatta, jos tallissa ei saada järjestystä aikaan. Jos tallinpitäjä ei osaa puuttua siihen, että tallilla riehutaan / pidetään koiria irti / tehdään vaarallisia juttuja / tuodaan koko suku joka toinen päivä paikalle tukkimaan paikat / ei osata esittäytyä muille tallilaisille, niin minua ei ainakaan kiinnosta sellaiselle paikalle mennä. Jos ainoa tapa pitää järjestystä ja sääntöjen kunnioitusta on kieltää tallille menemästä, riittää tämä tieto minulle. Arvostan tallia, jossa asiakkaat kunnioittavat sääntöjä ja tallissa pysyy järjestys, niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
Olen kohta kolmekymmentä. Minun puolestani tulkoon tallille aikuiset, kuin teini-ikäiset. Kaikilta odotetaan samoja käytössääntöjä, ja jos niitä ei osata kunnioittaa, niin oletettavasti silloin siihen puututaan.
|