Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  kuinka nopeasti hanskanne kuluu?

Lähettäjä: lettu 
Päivämäärä:   4.1.26 13:22:17

Kuinka kauan teillä kestää hanskat, kunnes kuluu ohjien kohdalta kaikki pito pois?

Re: kuinka nopeasti hanskanne kuluu?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.1.26 13:33:19

Hanskat hajoavat sormien päistä, ennen kuin pito kuluu pois. Käytän vain Roeckleja.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   4.1.26 13:40:49

Mulla kans vaan sormenpäät kuluu ja roecklit kestänyt pisimpään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.1.26 13:43:17

Varsinaiseen kysymykseen taisi jäädä vastaamatta, eli kestävät vuosia. En osaa sanoa montako vuotta, käytän monia hanskoja rinnan, vähän kelien mukaan. Ratsastukseen ehjiä ja noita sormenpäistä hajonneita vielä tallinteossa.

Lähettäjä: dundee 
Päivämäärä:   4.1.26 14:07:21

Riippuu siitä, millaisia ohjia käyttää ja muutenkin mitä niillä hanskoilla tekee. Nappulakumiohjat syö hanskoja. Samoin jos ne on jatkuvasti kastuu, niin nahka kovettuu ja alkaa kulua nopeammin. Märät hanskat kun kuivattaa ja pyyhkäisee niihin ohuesti nahkarasvaa, niin kestää pidempään.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   4.1.26 14:56:40

Roecklit hajonneet parissa käyttökerrassa.

Käytän vain kokonahkaisia hanskoja tai sitten työhanskoja jotka ovat pirun rumat mutta halvat ja kestävimmät.

Lähettäjä: q 
Päivämäärä:   4.1.26 17:21:12

Mulla on paha tapa pitää ohjia siinä sormien päällä ja antaa niiden valua niin kuluu suht nopeasti, mutta puhutaan silti kuukausista Uvex hanskoilla (Roecklit kuluu nopeammin).
Joskus valkku on laittanut mulle ohjan oikein nyrkkiin ja se oli siellä kämmenessä eikä näin ollen kuluttaisi nimettömästä ohjia, mutta en vaan osaa pitää sitä siellä ja silti pitää kättä rentona.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.1.26 14:46:34

Riippuu ihan hanskoista Roecklit kuluu puolessa kesässä puhki toki käyttö jokapäiväistä. Uvexin hanskat kestää helposti itsellä kaksi kesää.
Vanhat Roecklit oli ihan super hyviä mutta nykyään vaan kalliit eikä laatu vastaa vanhaa.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   6.1.26 17:39:45

Mulla monta hanskaparia, mutta rökkelit jatkuvalla käytöllä kestää ehkä puoli vuotta ja sit alkaa olla reikiä ja pahasti kuluneet

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   6.1.26 17:42:07

Roecklit menee nopeasti sormien välistä rikki.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.1.26 17:53:19

Back on Track, noin 6 kk, niin pito loppuu. Ei puhki, noissahan on BoT-vuori. Hyvä pito.

Lähettäjä: ee 
Päivämäärä:   7.1.26 08:00:36

Vuosia. Käytän ratsastushanskoja vain ratsastaessa, ratsastan kaksi hevosta päivässä lähes joka päivä. Samat hanskat kesät talvet.

Vanhimmat käytössä olevat hanskat on vuodelta 2020. Viime kesänä ostin uudet, kun satuin kokeilemaan uudempaa kesähanskamallia (messara?) käteen ja se oli ihanan ohut ja kevyt verrattuna perus-grippeihin.

Lähettäjä: ee 
Päivämäärä:   7.1.26 08:01:34

Niin ja mulla on siis käytössä roeckleja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.