Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tallivuokrat maksamatta

Lähettäjä: Huijarit kyykkyyn 
Päivämäärä:   2.1.26 11:58:40

Missä tällaisista tapauksista kannattaa varoittaa? Ketuttaa elättää kuukausitolkulla toisen hevosta omalla kustannuksella >:(

Re: Tallivuokrat maksamatta

Lähettäjä: jepulisjee 
Päivämäärä:   2.1.26 12:08:06

No ihan vaikka täällä. Paikkakunta ja tuntomerkit, niin tietää varoa. Vaikka hevosen rotu ja ikä, niin tietää muut varoa. Vaikka tosin sitten et ikinä itse pääse eroon, kun kukaan muu ei ota riesakseen tuota...

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   2.1.26 12:37:44

Fbssä on ryhmä tallipaikkahuijarit. Siellä voi varoittaa muita tallinpitäjiä.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   2.1.26 13:10:25

Puskaradio toimii parhaiten. Soitat jollekin sinut hyvin tuntevalle tallinpitäjälle ja pyydät että kertoo eteenpäin. Tutulle siksi ettei epäile sinua. Nuo tapahuijarit ovat hyviä puhumaan....

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   2.1.26 13:24:42

En kyllä löytänyt tuollaista fb ryhmää. Parempi se olisi kuin tänne ilmoitus kun joko keskustelut valuu alas tai poistuu.

Lähettäjä: Kummallista 
Päivämäärä:   2.1.26 15:01:55

En ota itselle tuntematonta asiakasta soittamatta lähtöpaikkaan. Jos on velkaa ei tule ennen kuin edelliseen paikkaan asiat on hoidettu. Puskaradio tiedottaa jos muuten aiheuttaa häiriötä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.1.26 15:02:54

Tallipaikkahuijarit FB.

Lähettäjä: Miksi? 
Päivämäärä:   2.1.26 15:34:18

Miksi elätät kuukausitolkulla jonkun toisen hevosta?

Luottotietojen tarkistus ennen kuin uutta hevosta otetaan tallipaikalle, takuuvuokra kuten asunnoissa. Jos jää vuokra maksamatta, perintätoimiston kautta ulosottoon. Jos ja kun luottotiedot ovat olleet puhtaat, ei niihin merkintöjä haluta.

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   2.1.26 16:31:08

Laittakaa linkki tuohon ryhmään, koska ilmeisesti ei löydy ilman sitä?

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   2.1.26 17:46:07

Kyllä se ne maksaa kun saa rahaa jostain

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   2.1.26 17:49:23

Mulla. Aika paljon asiakkaita maksaa vasta sitten kun menen käymää seuraavaksi yleensä sen noin 6-12 viikkoa myöhässä

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   2.1.26 17:57:46

Siihen fb ryhmään pääsee vain talliyrittäjät. Ei siis ole kaikille avoin.

Lähettäjä: Mappi 
Päivämäärä:   2.1.26 18:09:19

Itsellä kotona mappi aakkosjärjestyksessä kaikista alueella vaikuttavista asiakkaista joista varoiteltu tai liikkunut huhuja maksukyvyytömyydestä. Jokaiselle oma aukeama johon olen kopioinut perus tietoja sekä ht netistä ja muualta netistä kirjoiteltuja asioita niin pystyy sitten helposti palaamaan. Kuvia olen kopioinut fbstä/isntasta mikä helpottaa tunnistamisessa jos koittaa väärällä nimellä esiintyä. Isohko talli Etelä-Suomessa joten kyselijöitä riittää. Mapista ollut apua monta kertaa. Reilu 200 henkilöä löytyy tältä listalta...

Päivämäärä:   2.1.26 18:11:31

Someprinsessa R.T. kavereineen? Etsii taas uutta tallia neljälle hevoselle, ilmeisesti nykyiseen paikkaan taas maksut pystyssä. Varokaa tätä!

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   2.1.26 19:15:17

Missä päin hakee paikkaa

Lähettäjä: rekisteri 
Päivämäärä:   2.1.26 19:20:14

Mappi, sinulla taitaa olla laiton ja luvaton rekisteri, mikä on rangaistava teko.

Lähettäjä: Tallinpitäjä 
Päivämäärä:   2.1.26 19:23:31

Mulle on yksi Miuku ainakin velkaa. Ystäväni (tallinpitäjä) sanoi olevan, myös hänelle ja meidän toiselle tutulle velkaa tallipaikoista.

Puhuu kauniisti ja osaa kyllä olla asiallinen. Tällä vieläkin hevosia ja osalle maksaa. Osalle jättää maksamatta. Minäkin kysyin edelliseltä tallilta oliko maksanut ja sanoivat kyllä. Minulle ei tosiaan sitten maksanut penniäkään. Eikä seuraan paikkaan. Ilmeisesti sitä seuraavassa paikassa taas maksanut.

Huoh… miten nämä kehtaa pitää edes hevosia toisten maksettavana vuodesta toiseen. Eikä tämä ole alueella ainut tapaus.

Hulluimmat onnistuvat jatkamaan kymmeniä vuosia touhua.

Onneks oma pieni talli nykyään ja ei pakkoa ottaa ketä tahansa.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   2.1.26 19:25:42

Ja kukahan tuota Mappia rupeaisi rankaisemaan? Hän ei näytä eikä käytä omia tietojaan mihinkään, vain omaksi turvakseen ja yksityishenkilönä. Naurettava ajatuskin. Pelkäätkö rekisteri että olet jo listalla :-D

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   2.1.26 20:35:25

Onko jossain ryhmää, missä olisi listattu tallit, jonne ei hevostaan kannata viedä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.1.26 21:20:59

Onko sen miukun sukunimi karjalainen?

Päivämäärä:   2.1.26 21:21:28

Lähettäjä: Niin
Päivämäärä: 2.1.26 19:15:17

Missä päin hakee paikkaa

Pk-seutu, 4 hevoselle mitä vaan itsehoidosta täyshoitoon, voi etsiä myös kaverinsa E.J. nimissä

Lähettäjä: Jessu 
Päivämäärä:   2.1.26 21:32:31

Mapin rekisteri lukeutuisi melkeempä niihin Jehovan todistajien vihkosiin joissa ollut listattuna ihmisten tietoja. Nehän ei ole uuden tietoturva asetuksen mukaisia. Yritysten kuuluisi hyväksyttää asianosaisilla tietojen kerääminen. Olen itsekkin ollut tuollaisella muille jaettavalla velka listalla vain ex tallinpitäjän kiusan takia. Olin maksanut hänelle kaiken. Hän hävisi kun otettiin virkavalta asiana mukaan.

Lähettäjä: MM 
Päivämäärä:   2.1.26 21:35:53

Missä tämä RT nyt pitää hevosiaan?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.1.26 04:37:27

Missä Miuku pitää nykyään hevosiaan?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   3.1.26 06:26:28

Onko 2 ponia ja ihan romu auto?
Varustekaapit lukkoon sitten

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.