Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko topparatsastushame hyvä?

Lähettäjä: Buum 
Päivämäärä:   1.1.26 10:01:15

Pysyykö tuollainen hame hyvin päällä ja paikallaan, kun on monta vaatekerrosta?

Re: Onko topparatsastushame hyvä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.1.26 11:08:47

Mulla on Uhipin hame, käytän maastoillessa. Pysyy hyvin päällä, kun on oikea koko. Merinokerrasto, talvihousut (ei toppa) ja pitkät, paksut sukat hameen alle, en ole enempiä kerroksia tarvinnut. Maastoillaan säässä kuin säässä.

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   1.1.26 11:28:50

Minullakin on Uhipin hame, käytän myös maneesissa ratsastaessa talviratsastushousujen päällä. Lämmittää reidet hyvin, mutta sen kanssa ei tule liian kuuma kunnon treenissäkään. Paksu takki lähtee päältä pois aina alkuverryttelyn jälkeen, mutta hame pysyy päällä. On mukava myös tallihommissa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.1.26 11:39:25

Täältäkin ääni uhipille. Olen aika pitkäjalkainen, mutta hame yltää kunnolla myös polvien päälle, mikä on itselleni melkein tärkein juttu. Hame on myös sen verran raskas, että pysyy paikallaan.

Lähettäjä: hejå 
Päivämäärä:   1.1.26 12:18:50

Mulla on joku toppahame & tykkään! Reidet palelee aina, kun on toppakengät & toppatakki, joten toppahame on ollut erinomainen ratkaisu tähän.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.1.26 12:28:44

Mulla on tuollainen, mutta en uskalla käyttää esimerkiksi maastoillessa, kun pelkään ettei se anna periksi, jos tarvitsee.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.1.26 15:01:50

-, tarpeeksi periksi? Mitä tarkoitat?

Lähettäjä: Neppari 
Päivämäärä:   1.1.26 16:48:05

Mites ne nepparit halkiossa, eikö naarmuta satulaa?

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   1.1.26 16:53:42

On ollut hyvä! Olen käyttänyt vuosia. Pitkä takki on kuuma, hame on helpommin riisuttavissa jos tulee liian lämmin. Lämmittää sopivasti reidet.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   1.1.26 22:39:11

Hame on ihan paras!! Mulla on se horzen halpis joka aika ohutkin, mutta aivan älyttömän hyvä, tarvis uuden mutta ei niitä oikeen ole ollut myynnissä.. No uhipilla on, mutta kelpais halvempikin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.1.26 22:40:20

?, varmaan tarkoittaa että jos jäisi esim kiinni satulaan niin ei antaisi periksi/jäisi roikkumaan hevoseen.
Mä itse tykkään käyttää ratsastus hametta mut oon muutaman kerran jäänyt siitä kiinni jo selkään noustessa kiinni niin että tarvitsi maasta käsin apua että sai irti. Toki mun hame on sellainen pitkä iso/ on paljon helmaa.
Jos jollain nuorella/ ei suht varmalla hevosella menisin niin jättäisin pois. Toki sellainen tavallaan ihon myötäinen voisi olla ihan ok 🤷🏼‍♀️

Lähettäjä: fbw 
Päivämäärä:   4.1.26 23:01:23

Mulla on villakankainen ratsastushame. Kietaisumallia, kiinnitys vyötäröllä tarralla eli aukeaa jos on tarvis.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.