|
Lähettäjä: Tp Sairastui
Päivämäärä: 1.1.26 03:45:00
Mä oon kans päätöksen tenhy , en vain jaksa enää 2 klttii ponia, vaik on hyvät kotipuitteet, kentät tarhat . Sairastuin ja musta tuli hetkessä 60 kymppisestä 80 kymppinen. Tallihommaloppuu 2026 laidunkauteen
10 vuotta kotitallia hoidettu ,ensin töiden ohessa ja sitten syöpähoitojen sivussa, hoidot kesti pari vuotta aluksi ja olivat ok .
Otin vielä 2 hoitoheppaa omieni lisäksi.
Syöpää ei saatukaan millään peruskonsteilla pois. jäin töistä tosi uupuneena sairaseläkkeelle hoitaan vaan heppoja ja paria koiraa
6 vuotta kesti hoitokauteni putkeen yhteensä , nyt mulla on enää vaan omat 2
Jotka just jaksan hoitaa.mutta seuraava talvi ei mene, liian raskasta nivelrikolle, puolikkaille keuhkoille jne
Hoitona sai sytostaatteja 2x puolvuotta ,väilissä yli 25 kertaa sädettä
Lisäksi minuun kokeilittiin 3 eri tutkimuslääkettä ~a 8kk ja yksi kantasolusiirtoyritys,
viimeinen koehoito sitten ONNISTUi ,ny remissiossa 3v !!!!!
Kun sairaus ilmeni, minun aikuinen tyttöni oli usein läsnä, mutta puolivälissä hoitoia hän jätti minut ja ponin " en mä voi mun elämää lopettaa jos sulla on joku syöpä.
Hän katosi elämästäni täysin ja olen nyt 7 vuotta oottanu kaikki pyhäpäivät synttärit
Jos tuli takaisin, tarve olis henkistäja fyysistä .
Otin sairauteni alkuvaiheessa vielä 2 tuttua talliin , kumpikim sateenkaarisilloilla
Yksi pelastava ulkolainen tutkimus huoli mut 2021 låhes 9 kuukauden kokeeseen ja se onnistu!! Mun syöpä on ollut nyt remissisossa jo 3 vuotta
Henki kulkee kuehkot käy osittain 50 %jalkojen ja kropan lilaksisto hävis.kokonaan.. pystyn olee seläs hetken kunnes kipu voittaa,sama kipu on läsnä hoitessa, kavioiden pusaamisessa
Kun olin tosi sairas hevoset pelasti mun elämä ja mun
lukioikäinen oma rakas tyttöni oli mua usein auttamassa alkuaikoina.
Tyttöni sano kesken sitten kesken sairauden ettei hän voi pysäyttää omaa elämäänsa jos sulla on joku syöpä. Tästä on nyt kulunu 7vuotta ja olen hoitanyt hepat
Nyt ne sitten lähtee, ajattelen vaan omaa jaksamista ja että kiitos kun saan elää.
Toinen poneista menee
toivottavast seurahevoseksi pariksi vuodeksi ja toinen monttuu, kun hampaat loppu.
|