Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ponease

Lähettäjä: Jolle 
Päivämäärä:   28.12.25 18:42:22

Kellään kokemusta??

Re: Ponease

Lähettäjä: Asta 
Päivämäärä:   29.12.25 14:22:18

meidän tallilla yhdelle tätä syötettiin ja käsittäkseni olivat tyytyväisiä, jos ymmärsin oikein voisi olla antepsinin vaihtoehto ?

Lähettäjä: Æ 
Päivämäärä:   29.12.25 16:22:36

Tiedän kyllä hevosen jonka omistaja on kovin vakuuttunut että tämä oli parantava tekijä, mutta itse olen kovin skeptinen. Tuo kyseinen hevonen nimittäin muutti tallilta jossa huono ja rajoitettu heinä tallille joss pääsi laiduntamaan enemmän ja on käytännössä vapaalla heinällä. Ennemmin uskon että kylläinen hevonen on tyytyväisempi kuin jatkuvasti nälkäinen sen sijaan että Ponease olisi se ratkaiseva tekijä tässä.

Esim. Ulc fix sisällys: piparminttu, "yrttejä", "luonnollinen kalsiumin lähde", bentoniittisavi 5% ja puhdistettu "H20" joka varmaan pitäisi olla H2O eli vesi.

200€ viiden litran kanisteri ja desi päivässä hevoselle. Vähän luulen että ruokintakalkki, piparminttu ja bentoniittisavi tulee halvemmaksi ostaa muualta ja sotkea itse. Tai katso vaikka CdG:n valmiit vatsamixit, ei varmaan kauaksi mene sisällöltään mutta ei vaadi paljoa että tulee halvemmaksi.

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   29.12.25 17:01:37

^ just tuo.
Kannattaa lukea sisältö eikä maksaa mainoksesta.
Bentoniittisavi luultavimmin se vaikuttava aine. Sitä saa pikkusen halvemmallakin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.12.25 17:24:04

Mistä sais puhdasta bentoniittisavea?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.