Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Minne satulat myyntiin

Lähettäjä: TT 
Päivämäärä:   22.12.25 19:39:50

Missä kannattaa myydä n. 3 t arvoiset satulat? Estesatula ja lännensatula.

Faceryhmissä yritetty, saa toki vinkata sellaista jossa itse löytänyt kaupat. Estesatulan kohdalla pohdin nyt jonkinlaista välittäjää, ne kun ei taida lännensatuloita ottaa myyntiin.

Mistä välittäjistä hyviä kokemuksia? Ainahan ne välityspalkkion ottaa mutta itsellekin olisi kiva rahaa jäädä.

Sijainnilla ei väliä koska posti kuljettaa täältä Etelä-Pohjanmaaltakin.

Re: Minne satulat myyntiin

Lähettäjä: JJ 
Päivämäärä:   22.12.25 22:12:25

Pari vuotta sitten (ennen yrityskauppaa) Satula.com myi Prestigen estesatulan parissa kuukaudessa. Hinta 2.500e (oli tinkivaraa), mutta pyydettyyn hintaan meni.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.12.25 07:03:36

Olen käyttänyt satula.comia ja Hirnakkaa. Satula.com oli nopeampi mutta toki myös kalliimpi.

Lähettäjä: piks 
Päivämäärä:   23.12.25 07:42:01

paljonko satula.com välityspalkkio satulasta on?

LähettäjäPäivi 
Päivämäärä:   23.12.25 13:57:27

Minä myin aikoinaan satula.comin kautta satulani.Sitä ei enää näkynyt myytävissä niin piti muistuttaa asiasta eikä ollut sittenkään itsestään selvää...

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   23.12.25 14:01:18

Välityspalkkiot on aika hintavia..

Satulapajalla menee myös hyvin satulat, sovittavat käytettyjä yhtälailla kuin uusia.
Itselläni oli 2vkoa ja rahat tilillä. Halvempi kuin satula.com.

Lännensatulat varmaan fiksuin myydä facen länkköryhmässä, siellä eniten niistä ymmärtäviä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.12.25 16:56:49

Minkä merkkinen satula?

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   23.12.25 20:43:49

Onko joku joskus onnistunut saamaan mainitusta Satulapajasta satulan sovitukseen? Vastaavat todella huonosti puhelimeen tai spostiin. Nytkin siellä olisi kiinnostava vaitoehto josta olen lähettänyt kyselyn, ei vastausta.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   23.12.25 21:00:30

L, laita viestiä jos eivät vastaa. Silloin joko soittavat kun ehtivät taikka laittavat viestiä!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.12.25 21:25:23

Satulacom myi satulani alle 4kk tänä vuonna.

Lähettäjä: ko 
Päivämäärä:   23.12.25 21:40:08

Mulla ei niin hyvä kokemus satulacom. Meni yli 1kk että saivat satulan ensin nettiin, sitten toinen kuukausi ennen kuin saivat sen kuvattua. Ei mennyt lähes vuodessa, otin pois.

Lähettäjä: TT 
Päivämäärä:   24.12.25 00:55:06

Aloittajan vastaus pisteelle: Brunon 17,5” estesatula pinkeillä yksityiskohdilla, kaunis katsella ja mukava istua mutta hevonen piti lopettaa eikä satulalle ole jatkokäyttäjää. Löytyy Torista helpoiten.

Lähettäjä: Joopa 
Päivämäärä:   24.12.25 05:46:10

"Meni yli 1kk että saivat satulan ensin nettiin, sitten toinen kuukausi ennen kuin saivat sen kuvattua."

Mitä hemmettiä?!

Päivämäärä:   24.12.25 07:44:34

Satulapaja Oy on Sirolan vanhan firman nimi. Liittyykö tämä Satulapaja Sirolaan?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.12.25 07:47:28

Mulla meni satula.comin kanssa lähes 3 kk että saivat satulan myyntiin. Olisivat halunneet topata sen kokonaan, en antanut. Sitten kun vihdoin saivat myyntiin, satula meni pyydetyllä hinnalla parissa viikossa.

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   24.12.25 11:47:06

Satulapaja ei liity Sirolaan. Satulapajan omistaja on ja satulaseppä on Katja Rikassaari.

Sirola perusti oman firman jo iät ajat sitten.

Ja mitä yhden ihmisen firmaan tulee, varmasti on sen verran kiire että että eivät hetkessä vastaile sähköposteihin. Kannattaa soittaa tai mennä käymään.

Lähettäjä: Katsoja 
Päivämäärä:   26.12.25 20:40:23

Satula.com käytin kalliisiin satuloihin ja Toria käytin sit edullisimpiin, mitkä olivat rungottomat, lampaankarvasatulat sekä kaksi alle 1500e yleissatulaa. Kaikki menivät nopeasti kaupaksi :)

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   27.12.25 20:57:09

Satula.com myynyt satulaa kohta 1,5 vuotta. On topattu ja tarkastettu ennen myyntiin laittoa ja hintaakin laskettu. Ei mene kaupaksi.

Päivämäärä:   27.12.25 21:14:48

Aina voi myös myydä itse jos ei tarjolla olevat palvelut kelpaa. Helppoa.

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   29.12.25 11:30:29

Omani ostin Torista, oli muuten kätevä kun voi maksaa visalla…

Kaveri ostanut Satula.comista useamman käytetyn vuokrauksen kautta parin viime vuoden aikana.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   29.12.25 14:31:19

"L, laita viestiä jos eivät vastaa. Silloin joko soittavat kun ehtivät taikka laittavat viestiä!"

Näin on vuosien saatossa tullut tehtyä x-kertaa, tuloksetta. Ehkä ongelma on siinä, että tiedustelen liian halpoja satuloita.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.