Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Muistoja tallini.fi sivustosta

Lähettäjä: Muistelo 
Päivämäärä:   15.12.25 22:54:40

Tähän ketjuun muistoja tallini.fi sivustosta. Olkaa hyvät! :)

Re: Muistoja tallini.fi sivustosta

Lähettäjä: jessy 
Päivämäärä:   15.12.25 23:30:50

oli hieno paikka

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.12.25 00:20:54

Pimppi tuli nyt ensimmäisen mieleen :')

Lähettäjä: ggg 
Päivämäärä:   16.12.25 08:29:55

Justiinsa pari päivää sitten etsin kuvahausta kuvia Tallinista, jotain sieltä löytyi!

Muistan, kun jotkut taitavat käyttäjät piirsivät hienoja tallipohjia. Oli ne muutamat käyttäjät, joiden tallipohjat olivat haluttua tavaraa. Vai oliko tallipohja edes oikea termi sille piirustukselle, joka näkyi tallin etusivulla? Niihin piirrettiin yleensä tallimaisema laitumien ja kenttien kera. Joskus voitin arvonnasta itselleni tämmöisen hienon tallipohjan ja olin niin onnellinen. Myöhemmin opettelin itse piirtämään tallipohjia.

Muistatteko, oliko Tallinissa joku valuutta, jolla kauppaa käytiin?

Hevostenkin sivuja pystyi muokkaamaan. Niihin pystyi myös lisäämään itse tehtyjä taustoja. Sivun ylälaitaan hevosen kuvan ympärille tulevien taustojen lisääminen vaati jotain hyvin alkeellista koodin pätkän muokkaamista?

Lähettäjä: Tilkku 
Päivämäärä:   16.12.25 08:55:20

Minä tein ja möin noita dessuja ei tallipohjia ja hevosten sivuja :D Tilauksia oli aina paljon enemmän mitä ehti edes tehdä. Oi noita aikoja, kun elämä oli sitä, että koulun jälkeen menin tallille ja kun pääsin tallilta kotiin (kävin siis ratsastustunnilla 4-5 iltana viikossa), niin loppuilta meni koneella istuessa ja niitä piirrellessä. Vanhemmat aina motkotti siitä, eivät ymmärtäneet mitä hauskaa siinä oli. Nykyään olen graafikko, eli tavallaan voin melkein sanoa, että mun työura sai alkunsa tallinista

Lähettäjä: ggg 
Päivämäärä:   16.12.25 11:05:28

Tilkku: Sama homma, olen myös graafikko! Tallini töherrykseni olivat ensimmäisiä tuotoksiani tietokoneella. Tallini on selvästi inspiroinut monia. :D

Päivämäärä:   16.12.25 11:25:57

en muista mitään

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   16.12.25 11:50:52

Tallini.se sivusto on yhä olemassa ja sen keskustelupalstalla on yhä toimintaa

Päivämäärä:   16.12.25 13:30:02

Muistan myös, että järkkärillä itse otetut kuvat oli kuumaa kamaa ja niiden käyttöoikeuksia ”myymällä” teki hyvät rahat

T. Nykyinen ammattivalokuvaaja :D

Tein kyllä dessujakin jonkun verran, mut ei ollu samalla tavalla lahjoja sinne puolelle

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   17.12.25 12:14:06

Muistelen, että siellä oli niitä kaikenlaisia huutokauppoja. Niitä aina jännitettiin, että saiko tehtyä hyvät kaupat :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.