Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Maneesin vuokraus

Lähettäjä: Zahra 
Päivämäärä:   11.12.25 20:45:08

Onko teillä jotain sääntöjä maneesin vuokraukseen? Pöyristyin kun mun vuokraamaani maneesin käyttö rajoitetaan! Vuokraan siis koko maneesin oman käyttööni valmennuksia, harjoituksia yms varten. Tp saa siitä kuitenkin kivasti extraa ja minä saan ruuhkattomat tiet, jolloin minun ei tarvitse ketään häiritä. Työni puolesta voin jopa vuokrata keskellä päivää. Eikä raha ole este, mutta nyt pitäisi sitten tunkeutua muiden kanssa samaan tilaan vaikka maksan jo käytöstä ja halusin privaatisti välillä treenaa, vain koska jotkut nyt joutuvat menemään välillä ulkona tähän aikaan vuodesta.

Re: Maneesin vuokraus

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.12.25 20:48:11

No tuo on tylsää. Jos yksityisurasta maksat, niin sellainen sun pitäis saada, etenkin keskellä päivää.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   11.12.25 20:48:28

Kuinka pieni täytyy maneesin olla, jos ei mahdu muiden kanssa samaan aikaan menemään?

Lähettäjä: pjj 
Päivämäärä:   11.12.25 21:17:46

Minä vähän pöyristyin oman lähimaneesini vuokraussäännöistä. Se on pohjaltaan hyvä, käyttö ei ole halpaa ja jos haluaa varata kokonaisen tai puolikkaan, niin pitää maksaa ekstraa. Mutta se, että varaa maneesin, ei sääntöjen mukaan tarkoita, että varattu alue on omassa käytössä vaan ainoastaan sitä, että "on etuoikeus käyttää varaamaansa aluetta". Maneesia saa käyttää muutkin, kunhan eivät siis tule eteen kun joku treenaa koulu- tai esterataa, pitää valmennusta, tms.

En todellakaan maksa suolaista hintaa maneesin vuokraamisesta, jos kuitenkin siellä on muitakin samaan aikaan eivätkä he edes pysy pois tieltä!! Olen nimittäin lukenut somesta juttuja siitä, että maneeisssa on muita haahuilemassa ja maneesin vuokraaja sanoo ainoastaan, että "koettakaa pysyä sovussa". *huoh*.

Kertakäynti 40 e, puolikkaan maneesin vuokra + 50 e (eli 90 e) ja koko maneesin vuokra + 100 e (eli 140 e), ja noilla hinnoilla joutuu kuitenkin väistelemään muita. Eli maksan kalliisti siitä, ettei muut noudata sääntöjä? Just.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.12.25 21:22:55

Kyse on just siitä, että paljon vuokra on, ja mitä sillä saa. Yksityisuran, vai jaetun uran. Iso ero.

Lähettäjä: Ll 
Päivämäärä:   11.12.25 21:25:49

Jos.menette esim arki aamusta, niin luulisi, että saa rauhassa olla? Jos siis oman työn puolesta siihen mahdollisuus??

Lähettäjä: piiu 
Päivämäärä:   11.12.25 21:34:20

Lähettäjä: Ll
Päivämäärä: 11.12.25 21:25:49

Jos.menette esim arki aamusta, niin luulisi, että saa rauhassa olla? Jos siis oman työn puolesta siihen mahdollisuus??

^ Voi niillä muillakin olla mahdollisuus tulla käyttämään maneeisa arkiaamuisin, monilla on esim. vuorotyö...

Lähettäjä: Kiira 
Päivämäärä:   11.12.25 22:50:38

Meillä vuokrataan noin puolet maneesista, myös prime time aikaan. Eli jos jotkut ottaa valmennuksen niin täytyy maksaa se puolikas osuus. Jos kukaan ei käytä niin silloin siellä ei saa ratsastaa vaan on aina se puolikas vaan käytössä. No siksi iso osa maksaa vähän extraa että pääsee omalle puolikkaalle valmennukseen. Itsekin maksan 2 x viikossa extraa siitä puolikkaasta ja toki valmennusmaksun.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.