|
Lähettäjä: järkeviä
Päivämäärä: 10.12.25 10:47:55
Nyt kun joulu lähestyy niin lähestyy myös lahjontakausi. Itse teen osittain tallitöitä, omistan pari hevosta joilla hoitaja-liikuttajat ja joka joulu saan lahjoja mitkä koen turhaksi, mutta en kehtaa sanoa. Näitä tulee hoitajilta, tallinpitäjältä, asiakkailta...
Viinipullot, joo, tykkään viinistä mutta vain tietyistä viineistä, yleensä nämä lahjat menee vikaan. Suklaa, en syö makeita juurikaan. Hansikkaita en juuri käytä. Villasukkia neuloo siskoni ihan liikaakin. Kukkia en muista kastella. En käy hierojalla tms hoidoissa.
On muitakin vaihtoehtoja:
"lahjakortti" millä luvataan tietty määrä mun hevosten tarhan siivoamisia. Tämä olisi hyvä jos ei oikein olisi rahaa lahjaan mutta haluaisi jotain antaa. Tai jokin muu työsuorite.
Säkki syöttämääni rehua kaupasta haettuna. Edullisempi versio on säkki porkkanaa haettuna. Mieluummin pieni vakoilureissu rehuhuoneessa ja vaikka rusetilla koristettu kivennäispurkki hevoselle kuin epäsopiva viini mulle.
Loimen pesu/pesettäminen & kyllästys. Aina yhtä rasittava toimenpide, lahjana arvostaisin kovasti.
Nämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen. Listaa saa jatkaa jos löytyy muita ideoita.
|