Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi ostaa palveluita eikä DIY

Lähettäjä: Cilla 
Päivämäärä:   9.12.25 21:26:08

Eivätkä tee niitä asioita itse? Kuuntelen erään talliyrittäjäystäväni valitusta siitä, kuinka kaikki maksaa nykyään. Milloin rahaa menee hevosten hierojalle, kengittäjälle, eläinlääkärille, lannan luontiin, sähkötöihin, lumen kolaamiseen, viemärin avaamiseen, heinän ostamiseen, maalamiseen yms. Eikö voi itse kouluttautua ja säästää tässäkin rahaa? Miksi ostaa palveluita kun voi itsekin tehdä ja kouluttautua?

Re: Miksi ostaa palveluita eikä DIY

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.12.25 21:55:30

Öööö mistä se talliyrittäjä monistaa itsensä tekemään näitä kunnossapitotöitä jos päivä menee jo hevosia hoitaessa?

Vai haluatko sinä olla töissä 24/7?

Hevosenhoitajan palkkaaminen tulee tod. näk kalliimmaksi kuin ammattilaiselle maksaminen esim. raksahommista ”kun pitää vähän tehdä ite ja säästää”.

Päivämäärä:   9.12.25 21:57:40

Kiitti vinkistä lähdempä tässä lukemaan eläinlääkäriksi jotta säästän ell-laskuissa:

Ensin 5v opiskelua, sitten omaan piikkiin lääkkeiden, auton ja muiden tarvikkeiden + varaston hankinta, että voi vähän hoidella omia hevosia. Ja ai niin se opintolainakin pitää kuolettaa. Ja mitä ihmettä, eläinlääkärin taksassa ei maksa pelkkä työaika vaan myös tarvikkeet ja lääkkeet! Työ on itse asiassa pieni osuus laskusta.

Päivämäärä:   9.12.25 22:04:24

0/5

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.12.25 22:41:42

Barbielta hoituisi tämäkin. Tai Johnny Sinsiltä.

Lähettäjä: No jaa 
Päivämäärä:   9.12.25 22:48:47

Aika monen vaivan saa hoidettua ilman eläinlääkäriä. Tietoa löytyy paljon netistä. Itselläni 20 hevosen talli ja itse hoidan kaiken. Onhan siinä toki työtä, mutta aika kätevä olen käsistäni. Eikä tämä ole rakettitiedettä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.