|
Lähettäjä: Ruby
Päivämäärä: 7.12.25 07:17:12
Minä itse tykkään tosi paljon joululahjojen antamisesta. En ole uskonnollinen, mutta joulunajan ilo on kyllä mun juttu. Annan lahjan aina valmentajalleni, tallinpitäjälle, kengittäjälle, muutamille parhaille tallikavereilleni (+ myös hevoselämän ulkopuolisille hyville ystäville, miehelleni ja parille muulle tosi läheisille henkilölle). Harrastan paljon käsitöitä, mm nahkatöitä, lasitöitä, koruja, keramiikkaa ja taulujen maalaamista, joten teen aina lahjaksi jotain itse. Minusta on ihanaa tehdä jokaiselle jouluksi jotain yksilöllistä ja haluan lahjoista huokuvan, että olen ajatellut juuri sitä tyyppiä lahjaa tehdessäni. Joskus ostan jotain pientä lisäksi oheen mukaan. Olen vuosien aikana mm tehnyt nahkaisia hevospassikoteloita ja kisanutturakoruja tallikavereille, kahvikupin sisäpiirin vitsillä koristeltuna valmentajalle, varustelaukun tallinpitäjälle, lompakon kengittäjälle jne jne (hei vaan teille, ketkä nyt mahdollisesti tunnistatte minut nyt :D).
Ja itse ainakin lahjat annan aidosti omasta halusta muistaa ja antaa jotain henkilökohtaista kiitokseksi kuluneen vuoden yhteistyöstä tai merkiksi ystävyydestä ja välittämisestä. En siis todellakaan siksi, että olisi joku paine että niin tulee tehdä enkä odota mitään lahjoja itse (vaikka kyllä kaikki nuo lahjan saajat yleensä tuppaavat aina lahjan myös antamaan ).
|