Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Horze!! Asiakaspalvelu, palautus!

Lähettäjä: Asiakaspalvelu 
Päivämäärä:   3.12.25 21:30:24

Apua, palautukseni näkyy heidän sivuilla summana 44e, mutta klarnalle ilmoitettu maksumäärä on 150e! Olen nyt jo 2vko odottanut horzen vastausta, eivätkä vastaa tai korjaa asiaa!!
Miten ne saa kiinni?!?

Re: Horze!! Asiakaspalvelu, palautus!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.12.25 22:48:39

Selvitä asia klarnan kautta

Lähettäjä: Asiakaspalvelu 
Päivämäärä:   4.12.25 08:13:08

Hekin on laittanut sinne jo kyselyä miksi ilmoitettu väärä hinta, siitäkin jo 1-2viikkoa!

Lähettäjä: nn 
Päivämäärä:   4.12.25 09:04:31

käyttäkää luottokorttia niin ei mene omat rahat.

Päivämäärä:   4.12.25 11:03:55

Näitä juttuja kuulunut nyt jonkin verran, itse en ainakaan viitsi tilata siitä syystä. Ei toimi reklamaatiot tai rahojen palautus.

Päivämäärä:   4.12.25 11:24:46

Se on totta että Klarnankin kautta joskus hidasta, mutta Klarna on yleensä loppujen lopuksi tehokas. Olen sen avulla saanut lopulta kaikki sotkut selville

Päivämäärä:   4.12.25 17:38:22

Mulla nyt seisoo maksu kuudetta viikkoa klarnalla, kun horzen asiakaspalvelusta ei ole kukaan vastannut useista yhteydenotoista huolimatta. Tän takia ostan aina klarnalla, että minkään rahan ei tarvi siirtyä ennen kuin tilaus perillä ja tuote todettu ehjäksi.

Lähettäjä: Ala-arvoista 
Päivämäärä:   17.12.25 00:18:42

Mulla seisoo hyvitysrahat (iso summa) jo toista kuukautta luottokortin kautta. Älkää ikinä ostako tuolta. Asiakaspalvelu ei vastaa mihinkään.

Lähettäjä: Aaiakaspalvelu 
Päivämäärä:   17.12.25 08:09:41

Juu, seisoo edelleen tilaus. Klarnalta laitettu viestiä, sekä minulta.
No onneksi ei tarvitse maksaa kun valitson sen 30pv klarnan maksuaikaa.

Päivämäärä:   17.12.25 08:30:06

Ai siis onks Klarnalta tullut viesti sinulle, että ”mekin olemme viestitelleet horzen kanssa ja ei oo vastannu :(”

Päivämäärä:   17.12.25 09:17:34

Kuulin, että meinaavat sulkea kaikki myymälät euroopassa? Mitähän siellä nyt tapahtuu?

Lähettäjä: Tynnyrissä 
Päivämäärä:   17.12.25 15:33:14

Kun tasaisin väliajoin täältäkin lukee näitä Horzen toimimatonta aspaa koskevia viestejä, alkaa ihmetellä missä tynnyrissä hevosihmiset oikein elävät. Omalla kotitallillaan eivätkä näe koskaan ketään hevosihmistä?

Yli 10 vuotta sitten, kun kävin ratsastuskoulussa, siellä varoiteltiin Horzen nettikaupasta: vaihto ja/tai palautus ei toimi eikä aspa vastaa. Suositeltiin tilaamaan vain tuotteita, joita ei tarvitse vaihtaa eikä palauttaa.

Samaa varoitusta on kuullut vuokrahevosen tallilla.

Lähettäjä: Ala-arvoista 
Päivämäärä:   17.12.25 17:31:39

Ihan hyvin toimi ainakin minulla pitkään, mutta nyt on todella leväperäistä toimintaa. Nettisivuilla esim. soittoajat vaihtelevat koko ajan (eipä siinä, kun kukaan ei vastaa kuitenkaan) ja lomakkeetkin muuttuneet kuukauden sisään. Luottokorttiyhtiö saa jatkaa tästä. Mielelläni kuulisin, miten Klarnan kanssa kävi, jos joskus saat yhteyden.

Lähettäjä: Aaiakaspalvelu 
Päivämäärä:   17.12.25 20:15:18

.
Kyllä, klarnaan olin yhteydessä, ja he on laittaneet maksun jäihin ja horzelle viestiä, mutta asia ei ole edennyt mihinkään reippaan kuukauden aikana...
Siksi klarnan 30pv maksuaika on fiksu, koska jos tulee ongelmaa, ei tarvitse maksaa.

Päivämäärä:   18.12.25 21:47:59

siellä on nyt joulukiire. muutenkin takkuaa usein... olen saanut aina asiat hoidettua, varsinkin klarnan kautta helppoa. kerran meni noin 3kk kun odottelin tilausta. silloin pistin laskun jäihin klarnalta ja maksoin kun sain paketin. tavaroilla ei ollut kiire, tilasin keväällä toppaloimia alesta. eli odottele vaan rauhassa!

Lähettäjä: mAuKKA 
Päivämäärä:   27.12.25 20:55:33

Satuin tilaamaan nyt marraskuun puolivälissä. En ollut tilannut neljään viiteen vuoteen. Ei olisi kannattanut tilata nytkään. Palautus tehty jo kuukausi sitten. Horze ei ole rekisteröinyt palautusta Klarnalle.
En tilaa enää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.