Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Apua satulan valintaan

Lähettäjä: mmm 
Päivämäärä:   22.11.25 21:09:36

Voiko mistään saada apua satulan valinnassa kuvien ja mittojen perusteella?

Mulla siis hevonen ulkomailla ja sille pitäisi saada satula. Kyseisessä maassa ei ole mitään ns satula-auto-tai muitakaan satulansovituspalveluita.
Eli laittaisin jollekin ammatti-ihmiselle kuvat hevosen selästä ja mitat ja hän kertoisi minulle millaista satulaa lähteä hakemaan tai vaihtoehtoisesti voisin ostaa satulan myös häneltä jos on satulakauppias.

Ja ammatti-ihmiselle maksan toki tästä selän arvioinnista jos en häneltä osta satulaa.

Re: Apua satulan valintaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.11.25 21:54:23

Missä maassa olet?

Päivämäärä:   22.11.25 22:00:13

Satula tarvitsee aina sovittaa hevosen selkään. Kuvista ei pysty sanomaan oikeasti yhtään mitään. Ei yhtään mitään!

Päivämäärä:   22.11.25 22:19:33

Olen itse etelä-Euroopassa ja hevonen on toisella mantereella, koska olen muuttamassa sinne jonkin ajan päästä.

Päivämäärä:   22.11.25 22:24:59

"Satula tarvitsee aina sovittaa hevosen selkään. Kuvista ei pysty sanomaan oikeasti yhtään mitään. Ei yhtään mitään!"

Millä sovitat kun siinä maassa on satulamyynti aivan olematonta?
Nzt oli yksityiseltä 2 satulaa sovituksessa, mutta kun siellä ei oikeasti satulat pahemmin liiku, eikä markkinoita ole.
Siksi haluaisin yrittää saada mahdollisimman sopivan satulan paperilla, joka mielellään muokattava, jotta voin siellä sovittaa. Jos ei sovi, niin tuon satulan takas Eurooppaan ja myyn sen täällä pois. Muuta vaihtoehtoa en tässä nyt näe..

Päivämäärä:   23.11.25 08:59:20

Nyt täytyy sanoa, etten tiedä yhtään sellaista maata, missä satula kauppa olisi täysin nolla, ja maa olisi sellainen, jonne hevosta kukaan täysjärkinen veisi.
Mikähän tämä maa mahtaa olla?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.