Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia akkuhanskoista?

Lähettäjä: Näpit jäässä 
Päivämäärä:   22.11.25 18:40:03

Tuli vastaan mainos Wahlstenin Ivo akkuhanskoista. Onko kellään kokemuksia näistä? Ovatko kestävät? Tai kokemuksia muista akkuhanskoista. Lähinnä ratsastukseen ja ajoon tulisivat. Nyt jo sormet toppahanskoissa jäässä.

Re: Kokemuksia akkuhanskoista?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.11.25 18:51:45

Eikös ne ole jo loppuunmyyty?

Lähettäjä: zz 
Päivämäärä:   22.11.25 20:36:46

Nevercold ontarioille ääni. Kestäneet hyvin käytössä jo useamman vuoden, ohjien kohta nyppyyntyi aika nopeasti, mutta pysynyt aika hyvin sellaisena. Ihan kylmimmillä keleillä neulottu "kynsikäs" päällä niin ei tuule kämmenselästä läpi. Nuo on ns alushanskat, toimineet yksinäänkin ns täysteholla, pikkutehoilla rukkasen alla menty kylmissä keleissä sit mm laskettelurinteissä ongelmitta.

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   22.11.25 20:42:43

Onhan noita Ivoja eri kaupoissa, jotkut koot näyttää olevan ”tilapäisesti” loppu.

Tuo Ontario näyttää hyvältä, mutta eikö pidä olla valtavan isot rukkaset että mahtuu tuohon päälle? En osaa neuloa sopivia kynsikkäitä :)

Lähettäjä: Ule 
Päivämäärä:   23.11.25 10:29:57

ZZ,miten koot menevät noissa Ontarioissa?Osaatko sanoa mitä kokoa esim.S vastaa?Ovatkohan miesten mitoitusta?

Lähettäjä: Lala 
Päivämäärä:   23.11.25 21:49:30

Nevercoldit myös mulla käytössä ja on hyvät. Mulla noiden päällä ohut työhanska niin ei ole mennyt miksikään. Itsellä s koko, vastaa hyvin kokoa 8.

Lähettäjä: wanha 
Päivämäärä:   23.11.25 21:51:04

Ihan järjettömän hintaiset.

Lähettäjä: Ule 
Päivämäärä:   23.11.25 22:04:29

Kiitos Lala infosta.

Lähettäjä: TT 
Päivämäärä:   24.11.25 06:35:17

"Lähettäjä: Lala
Päivämäärä: 23.11.25 21:49:30

Nevercoldit myös mulla käytössä ja on hyvät. Mulla noiden päällä ohut työhanska niin ei ole mennyt miksikään. Itsellä s koko, vastaa hyvin kokoa 8."

Näin mullakin!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.