|
Lähettäjä: nämä
Päivämäärä: 18.11.25 17:49:07
Lähettäjä: K
Päivämäärä: 17.11.25 07:49:44
Minulla on ollut muilta hevosia ylläpidossa ja minun hevosia on ollut ylläpidossa (ei toki samaa aikaa). Ylläpitäjänä laitan kuulumisia aluksi hyvinkin säännöllisesti, pari kertaa viikossa. Sitten jossain kohtaa se vähän harvenee, mutta kuukausittain laitan yleensä aina jotain. Enkä koskaan koe, että omistajan kuulumisten kysely haittaisi, minusta on kiva, ettei ylläpitoon antaminen tarkoita hylkäämistä, vaan hevosesta ollaan kiinnostuneita.
Kun minun hevoseni oli ylläpidossa, minun ei tarvinut kysellä, vaan sain tietoa tosi hyvin, että miten heillä menee.
Näiden ylläpitodiilien kautta olen saanut uusia kavereita, jopa ystäviä. En oikein ymmärrä, miksi se yhteydenpito olisi vaikeaa, jos ei ole mitään salattavaa.
Re: Kuinka usein teillä omistaja kyselee ylläpidosta
Lähettäjä: K
Päivämäärä: 17.11.25 07:52:07
Sanon vielä, että jos ei halua kertoa omistajalle kuulumisia, kannattaa varmaan ostaa oma hevonen. On luonnollista, että omistajaa kiinnostaa hevosen hyvinvointi ja varsinkin alkuun, että miten teillä menee. Moni myyjäkin kyselee aluksi perään, että miten on pärjätty ja onko mitään erityistä. Sekin on minusta kiva. Nämä kun eivät ole mitään esineitä, vaan näihin muodostuu kiintymyssuhde.
Jos antaisit omat hevosesi ylläpitoon, olisiko sinusta ok, ettei siitä kuulu mitään?
KOMPATAAN!👍
|