Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuinka paljon tuette vuokraajaa

Lähettäjä: vuokraus 
Päivämäärä:   14.11.25 11:58:02

Mielenkiinnosta kysyn kuinka paljon ihmiset on vuokraajan tukena tallilla ja kisoissa?

Itsellä ei mahdollisuutta tällä hetkellä paljoa autella. Toki kisoissa käyn joskus katsomassa miten menee.

Re: Kuinka paljon tuette vuokraajaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.11.25 12:01:48

Minulla on tallivapaa silloin kun on vuokraajan päivä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.11.25 12:03:24

Mulla vuokraaja on sen takia että saan itse vapaata tallilta niin olen puhelimen päässä jos jotain tulee.

Päivämäärä:   14.11.25 12:56:51

Yleensä pidän tallivapaata, vuokraaja laittaa aina miten meni ja vastaan ja annan tukea myös käynnin aikana.
Jos jotain ongelmaa ratsastuksessa ollaan sovittu heti seuraavalle viikolle tunti jossa ratkotaan ongelmat yhdessä, näin on toiminut ja kaikki osapuolet tyytyväisiä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.11.25 13:05:32

Karkeasti sanottuna:
Vuokraaja on apuna minulle, enkä minä vuokraajalle.

Hän saa kilpailla ja valmentautua, päivät voidaan sopia joustavasti jne., mutta minä en järjestele omaa elämääni ja menojani uusiksi vuokraajan harrastamisen mahdollistamiseksi.

Mielestäni siinä on ihan yllin kyllin tukemista ventovieraan ihmisen harrastukselle, että hän pääsee ratsastamaan, valmentautumaan ja kilpailemaan laadukkaalla, terveellä, hyvin koulutetulla hevosella käyttäen laadukkaita ja hevoselle sopivia varusteita varsin pientä rahallista korvausta vastaan suhteessa hevosenpidon kokonaiskustannuksiin sekä sen ja varusteiden rahalliseen arvoon.

Päivämäärä:   14.11.25 13:22:19

Vastaan viestiin, jos on jotain akuuttia asiaa, tämäkin toki siis hevosen vuoksi eikä varsinaisesti vuokraajan tukemiseksi. Olen valinnut vuokraajaksi reippaan aikuisen, joka pärjää itsenäisesti, ei siis mitään tarvetta erityiselle tukemiselle.

Lähettäjä: Qwerty 
Päivämäärä:   14.11.25 13:46:57

Minä vuokraaja. Autan omistajaa niin paljon kuin pystyn - jos hän ei ehdi tallille käyn liikuttamassa jotenkin (välillä kunnon ratsastus, tai vaikka irtojuoksutus).
Välillä jutellaan jos joku hevoseen liittyvä kysymys/ongelma että sovitaan miten toimin vastaisuudessa. Yleensä vain lauseen tekstari mitä tehty.
Mun päivät on tallivapaita hänelle ja jos sinä päivänä on ruohotus, kengitys tms niin mä hoidan ne.

Lähettäjä: as 
Päivämäärä:   14.11.25 18:53:43

Ei kysytty vuokraajan näkemystä avuliaisuudestaan

Lähettäjä: Jepu 
Päivämäärä:   14.11.25 18:59:31

Just näin kuten - kirjoitti yllä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.