Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  SRL syyskokous vaalivaliokunta

Lähettäjä: wpfm 
Päivämäärä:   9.11.25 22:41:19

Voitasko tämmöisestä antiikkisesta valiokunnasta jo luopua? Ehkä vois luottaa siihenn että ihmiset osaa tehdä päätökset itse? Eihän eduskuntavaaleissakaan ole vaalihuoneistossa ketään neuvomassa ketä pitää äänestää... yli 18v saa päättää ihan itse, ajatelkaa!
Nyt vaalivaliokunta on päätynyt ehdottamaan kahta nössöintä ja nykyisten vallanpitäjien kannalta vaarattoiminta tyyppiä. Mitä väliä vaikka hallitustyön osaaminen ja ymmärrys on molemmilla nolla. Mutta eivät varmasti ole eri mistään mieltä kuin pj...

Re: SRL syyskokous vaalivaliokunta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.11.25 02:01:46

saa sitä jäsenistö myös itse ehdotella ihan mitä kykenee ja haluaa. Oikeastaan koskaan ei vain kykene tai halua.

Lähettäjä: nepu 
Päivämäärä:   10.11.25 04:02:36

No nykyhallitus on hyvä esimerkki että pitäisi olla. Kyllä noita mielipiteitä ja perusteluita kannattaa kuunnella. Ei niistä haittaakaan ole.

Lähettäjä: nepu 
Päivämäärä:   10.11.25 04:14:07

Voisit pikkuhiljaa koittaa päästä eroon tuosta vimmaisesta vainoamisesta. Pj. ei ole mikään ihmeen "vallanpitäjä" vaan ainoastaan johtaa kokoukset.

Lähettäjä: kalle 
Päivämäärä:   10.11.25 10:35:47

nepu, älä nyt ole noin naiivi ja hölmö! Kun kaikki tietää, miten pj on ihan itse soitellut itselleen mieleisiä, ts tottelevaisia tyyppejä hallitusehdokkaiksi, ja miten soittelee seurojen puheenjohtajille ja neuvoo ketä pitää äänestää.
Ei ole todellakaan "vainoamista", lol, kun on sekä meidän seuraan että erääseen toiseen seuraan soitellut ja viimeksi järjestänyt AS:n ehdokkaaksi, koska tietää että tyypistä ei ole hänelle mitään uhkaa.

Lähettäjä: jj 
Päivämäärä:   10.11.25 12:56:49

Siellä on hallitus täynnä näitä jees jees kavereita. Edellisessäkin vaalissa taisi olla DB pyydetty pj toimesta. Ei siellä hallituksessa ja liitossa mitään tapahdu kun sama meno jatkuu.

Lähettäjä: mikko 
Päivämäärä:   10.11.25 19:27:49

No, vaikka Meukka soittelee ympäriinsä ja antaa ohjeita ketä pitää äänestää, niin seurat voivat kuitenkin tehdä itsenäisen päätöksen.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.11.25 19:31:27

Ihmettelen kyllä ettei Kivirantaa ehdoteta hallitukseen VVK:n toimesta. Pitkä kokemus kilparatsastajaa, yrittäjänä ja toimihenkilönä. Todellakin kuuluisi hallitukseen ennemmin kuin Vättö.

Lähettäjä: muusa 
Päivämäärä:   10.11.25 20:14:15

Vättö on vaan niin pihalla ihan kaikesta. On täysin käsittämätöntä että vaalivaliokunta häntä ehdottaa. Mutta varmaan siksi ettei muodosta mitään uhkaa meukalle kun ei tajua mistään mitään. Helppo johdatella.

Päivämäärä:   10.11.25 20:25:41

Niin, harva kolmekymppinen kehtaa kehua itseään kokeneeksi ja moniosaajaksi...

Lähettäjä: ratsastaja 
Päivämäärä:   10.11.25 20:35:23

Niinpä. Ja tolkuttaa koko ajan "kansainvälisyydestä". Se että pitää pikkutallia Hollannissa, ei tee kenestäkään "kansainvälistä".

Lähettäjä: muiccu 
Päivämäärä:   10.11.25 20:38:38

Voisko joku selittää mulle mikä ihme on tämä vaalivaliokunta? Miksi se on olemassa ja mihin sitä tarvitaan? Kuka valitsee sen jäsenet?

Päivämäärä:   10.11.25 20:48:06

Lue srl hht, niin saat tiedon

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.