|
Lähettäjä: Qwerty
Päivämäärä: 9.11.25 15:29:35
Oltiin 4 heppaa maastossa. Yksi uusi hevonen oli mukana (boss-tamma) ja mun ruuna oli kokoajan vähän omituisen oloinen.
Tän tamman ratsastaja laukkasi mun takana kun mun hevonen pelästyi jotain ja jotenkin pysähtyi poikittaen, jolloin tamman ratsastaja lievästi osuu mun jalkaan.
Myöhemmässä tilanteessa tänä tamma pelästyi laukkussa ja sen ratsastaja tipahti. Tämä ratsastaja sitten muille kommunikoimatta päätti että hänen täytyy vielä laukata ettei jää pelottamaan ja laukkasi takaa ohi viereistä polkua pitkin pari n metrin päästä. Mun hevonen pelästyi ja lähti käynnistä täyteen laukkaan ja täysin kuuro ohjalle jolloin vedin toisesta ohjasta pään pakolla vinoon. Mun hevonen jonkin aikaa laukkasi mutkalla mutta sitten alkoi pukittaa ja kääntyillä, jossain kohtaa kai peruuttikun ja pukitti lisää ja mietin vaan että haluan pois selästä mutta odotin sopivaa hetkeä kun sekunniksi pysähtyi. Selvisimme tilanteesta mutta jäin miettimään:
Mitä olisitte tehneet? Mä talutin mun hevosen kotiin, se oli niin tiloissa että hyppi kaikesta kotimatkan. Toiminko oikein? Nyt tietty seuraava reissu jännittää, tällaista tämä mun viilipytty ei ole koskaan tehnyt.
|