Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hopotin tiedot / merkinnät

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.11.25 12:17:39

Millaisia merkintöjä ratsastuskoulu tai opettajat tekee oppilaan tietoihin? Kenelle ne näkyvät (näkyykö eri talleille)? Laitetaanko oppilaan tietoihin jotain hevosia, jotka ohjaavat hevosjakoja?

Re: Hopotin tiedot / merkinnät

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   6.11.25 16:42:31

Tämä olisi kiinnostavaa tietää.

Itse ”huijaan” hopotissa laittamalla painoni ainakin 5 kg yläkanttiin. Tämä siksi, että lyhyenä aikuisena joudun jatkuvasti ratsastamaan poneilla, mitä en haluaisi. Ei silti meinaa auttaa, ratsastuskoulussa on ihan tavallista näköjään laittaa ”72 kg” ratsastaja 140 cm rotevalle ponille (pituuden puolesta ei ole ongelma). Todellinen painoni on siis jotain 65-67 kg, sekin mielestäni liikaa poneille.

Päivämäärä:   6.11.25 16:55:47

Voiko oppilaasta kirjoittaa ties mitä tietoja niin ettei niitä itse näe? Kuitenkin henkilökemiat vaikuttaa paljon ihmisten välillä. Itse en halua isossa koulussa tietyn opettajan tunneille ja yhtä lailla hän voisi kirjoittaa mitä tahansa skeidaa minusta.

Lähettäjä: Vera 
Päivämäärä:   6.11.25 17:03:48

Ei kai sinne mitään tietoja opet laita siellähän on ne omat tiedot laitettu

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.11.25 17:22:46

Hopotissa on kohta mihin ope voi tehdä muistiinpanoja asikkaasta. Nämä näkyy vain saman tallin henkilökunnalle. Esim talli missä olen töissä niin on merkintöjä hevosjakoon liittyen, tyyliin Maija ei sovi Pollelle, tai Mirka pelkää, turvaratsut Musti ja Mirri.

Lähettäjä: Ope 
Päivämäärä:   6.11.25 23:02:50

Ei opettajilla ole aikaa tai energiaa saati kiinnostusta kirjoittaa mitään "skeidaa" hankalasta oppilaasta Hopotiin :D kaikkea sitä

Lähettäjä: Jenna 
Päivämäärä:   7.11.25 08:36:20

GDPR mukaan saa omat tietonsa kyllä pyydettäessä, siitä vaan tietopyyntöä menemään jos riittävästi kiinnostaa.

Päivämäärä:   7.11.25 15:01:57

Mietityttää tää, alkaa kyllästyttää että mulle jaetaan usein ”hankalia” hevosia joilla muut tunnillani eivät halua mennä. Käytännössä näillä hevosilla ei riitä pää, lihakset, tasapaino tai osaaminen tunnillani vaadituille asioille.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   7.11.25 16:56:36

Itse käytän muistiinpanoja esimerkiksi tämän tyylisiin merkintöihin:
Saa lainata tunneille tarvittaessa vuokristaan Yrjö Yksärihevosta
Tähtää seuramestaruuksiin Pollella
Ei mielellään mene Pollella tai Pokulla isojen liikkeiden ja oman selkävamman takia
Pelkää mennä Pullalla tippumisen jäljiltä
Toivoo maastotunneille rauhallista hevosta
Menee seuraavan ryhmän tunnille oman ryhmän estepäivinä

Eli mitä vaan yleistä mitä kaikkien opettajien ja hevosjakoja tekevän omistajan on hyvä tietää. Ei sinne mitään ilkeitä juoruja jaksa tykittää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.