Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Estesatula

Lähettäjä: Ratsastaja 
Päivämäärä:   6.11.25 08:39:23

Satulan päivitys edessä este pv tammalle.
Estesatuloista kokemuksia merkeistä?
Hinta/laatu, materiaali, muita huomioita..

Sovitus ammattilaisen kanssa tulossa. Mikä malli käy kenellekkin, mutta merkkien kirjo on laaja, että kiinnostaa tietää vähän kokemuksia.

Re: Estesatula

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   6.11.25 08:46:03

Meillä Arenan estesatula. Tykkään kun hevosta vasten on synteettinen, helposti puhtaana pidettävä materiaali vaikka pintapuoli on nahkaa. Hyvä muokattavuus ja ilmapaneelit plussaa, ei myöskään ole pahan hintainen.

Päivämäärä:   6.11.25 11:33:27

Oma ajatukseni on cwd, Amerigo yms linjalla.
Onko tämän tyyppisistä satuloista kokemuksia?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   6.11.25 11:36:53

Skippaa ainakin devoucoux. Heikkolaatuisia satuloita, runko on usein vino jo tehtaalta lähtiessä ja valmistajan asiakaspalvelu on aivan luokattoman huono.
Ostin oman devocouxin uutena - runko oli vino, lreklamoin ja lähetin takaisin valmistajalle, vaihtoivat rungon, joka oli myös kiero.

Lähettäjä: lll 
Päivämäärä:   6.11.25 12:19:21

CWD ja Amerigo on kyllä laadukkaita. CWD suoraan selkään ja Amerigo kaarevampaan. Olisi yksi DJ Pinerolo vailla kotiakin..

Päivämäärä:   6.11.25 13:29:07

"CWD ja Amerigo on kyllä laadukkaita.." samat ajatukset.
Mitä muita merkkejä voisi ajatella tähän samaan laatu kategoriaan?

En ole ollut satulakaupoilla vuosiin. Merkkejä näyttää olevan markkinoilla monia. Nyt uuden hevosen myötä ajankohtainen hankinta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.11.25 17:54:49

Mä suosin cwd:tä, käy tosi moneen selkään ja on laadukas penkki, mun oma mennyt hevoselta seuraavalle ja tykkään kovasti. Sitten vaan pohtimaan, millä spekseillä estesatulaa haluaa. Equipe olisi oma toinen vaihtoehto tai sitten se Amerigo. Kaikki laatupenkkejä.

Lähettäjä: ejded 
Päivämäärä:   6.11.25 18:14:17

Antares, erreplus ja equipe on ollut minun hevosillani parhaita. Jollakin ollut myös cwd. Prestige versailles on yleinen, mutta hyvin usein se kippaa ratsastajan etukenoon ja siinä on hankala istua sileällä. En siis halunnut sitä ostaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.11.25 18:14:47

Itse en pidä amerigosta. Cwd tai Antares on parempi.

Päivämäärä:   6.11.25 21:27:20

Kiitos kokemuksista! Miten Prestige? Näyttää olevan aika paljon markkinoilla.

Lähettäjä: (: 
Päivämäärä:   8.11.25 12:23:56

Prestigessä leveyden muokattavuus plussaa. Omasta kokemuksesta ainakin laadukkaan tuntoisia ja hyviä istua uudemmat mallit. CWD, Equipe, Amerigo, Renaissance laatumerkkejä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.