|
Lähettäjä: Himpsu
Päivämäärä: 6.11.25 06:05:34
Meillä sopimuksessa, että korvaa kaikki hevoseen liittyvät kulut ylläpidon aikana. Hevonen alkoi oireilla suolisto-ongelmia nyt syksyllä, niin sen sijaan että olisi vienyt hepan klinikalle tutkimuksiin niin pyysi mua hankkimaan lääkkeet. Hankin ja toimitin, mutta rahoja näistä lääkkeistä en ole saanut vaikka olen kysellyt parikin kertaa ja lähettänyt kuitit jne...summa on noin 150€.
Olen myös pyytänyt hevosesta kuvia ja videoita, niin ei ole lähettänyt.
Nyt viimeisimpänä ilmoitti hepalla olevan mahdollisesti neurologisia ongelmia eikä takapää toimi kunnolla. Ei pysty esim. Peruuttamaan. Kyseli multa että pitäisikö hevonen tutkia. Kuulemma ell käynyt katsomassa, muttei osannut sanoa oireisiin mitään. Oireet eivät kuulemma ole kokoajan päällä.
Kun annoin hevosen ylläpitoon, niin kerroin rehellisesti mitä hevosella on ollut ja mitä kaikkea tutkittu ja hoidettu.
Yhteydenpito ollut myös hänen osalta huonoa. Jos kyselen kuulumisia, niin parhaimmillaan häneltä menee viikko vastata viestiin.
Välimatkaa on useampi sata km, niin katsomaan en tuosta vaan lähde. Jos menen, niin menen kopin kanssa ja hevonen lähtee kotiin.
|