|
Lähettäjä: fkkrf
Päivämäärä: 29.10.25 21:41:45
Olen saanut jonkin verran paskaa niskaan, koska olen eriarvoinen, eli parempi asiakas. Samat säännöt koskee minuakin, mutta saan parempaa palvelua kuin moni muu. Syy tähän on yksinkertaisesti se, etten valita mistään, maksan kaiken heti ja aina ajallaan ja lisäksi maksan ylimääräistä.
Ja nuo kaikki, varsinkin tuo viimeinen on se, mitä muut ei tee. Muut ei maksa senttiäkään ylimääräistä ja yrittävät saada maksullisetkin asiat ilmaiseksi tai halvemmalla ja moni maksaa myöhässä.
Yksi loimi päälle ja pois, mutta minun hevoselleni saatetaan laittaa tai ottaa pois kaksi loimea. Maksan tästä ilosta 300 e/kk lisähinnan. Lisäksi tallilla on tarjolla vain puolihoito, mutta minun hevoseni saa välillä täysihoidon, kun reissaan tai sairastan. Maksan tästäkin ilosta 300 e/kk ylimääräistä, jos hevoseni tarvitsee päivänkään täysihoitoa. Muuten se on puolihoidossa ja hoidan sen itse. Lisäksi maksan kaikesta mitä keksin edes ehdottaa.
Jos joku tulee päin naamaa veetuilemaan, niin sanon kyllä suoraan, kuinka paljon ylimääräistä maksan. Mutta muuten en lavertele maksavani enemmän. Muille tulee rytmihäiriö ja perseraivari, kun tallinpitäjä nostaa vuokraa 15 e/kk, niin eipä heillä ole mitään saumaa maksaa ekstraa, jotta saisivat enemmän palveluja...
|