Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millainen satula on Tekna?

Lähettäjä: rätti 
Päivämäärä:   26.10.25 08:54:48

Kokemuksia?

Onko kestävä? Millainen istua? Pinta: hoito?

Varsinkin estemallista kiinnostaisi tietää lisää, mutta kaikista malleista olisin kiinnostunut saamaan lisätietoa.

Re: Millainen satula on Tekna?

Lähettäjä: Ollinen 
Päivämäärä:   26.10.25 09:05:41

Meijän estesaatula on teknan. Kerranviikossa pesen ja rasvaan. Muuten ei ns. Turhia pesuja. Meillä on ainakin ollut yksi parhaimmista satuloista! Voittaa CWD t yms prestiget mennentullen. Toki kokeilemalla selvii!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.10.25 09:28:15

Yhdestä kokemusta ja en voinut sietää, muovinen lelusatula. Muokattavuudesta plussaa. Tällä menin vain siksi ettei löytynyt hankalarakenteiselle hevoselle sopivaa siihen hätään. Vaihtui hyvin äkkiä cwd:hen jolla kiva kisata isommat esteluokat ja sopii melkein joka selkään.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.10.25 09:29:23

Tarrakiinnitteiset tuet irtoili kesken hypyn vaikka mukamas oli tarrapinta kunnossa. Sinänsä sekin kiva ajatus että olisi saanut muokattua itselle sopivaksi istuvuutta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.10.25 09:59:17

Muovisatula, miksi Ollinen rasvaat sitä???

Lähettäjä: Dumle 
Päivämäärä:   26.10.25 10:13:00

Mulla on Teknan koulusatula, sopii minulle sekä toiselle hevoselleni kuin nenä päähän, plussaa siirrettävistä polvituista. Itse olen pienikokoinen, kapealantioinen ja lyhytjalkainen aikuinen ja hevonen suoraselkäinen pienehkön sään omaava puoliverinen. Helppohoitoinen synteettinen, pyyhkäisen vaan puhtaaksi tai kuivaksi jos tarve, ei kärsi vaikka ratsastaisi kaatosateessa. Itse tykkään yllättäen tuosta Teknasta yhtä paljon kuin toisen hevoseni meille mittatilatusta Childericin dacista.

Lähettäjä: Ollinen 
Päivämäärä:   26.10.25 11:56:16

Ei tää ainakaa muovia ole : D

Lähettäjä: O.S 
Päivämäärä:   26.10.25 12:01:25

Meillä on Teknan satuloita. Kyllä meki putsaillaan ja etenkin nahkaisia vastinhihnoja rasvataan.
CWD satuloita testailtiin ei ollu yhellekkään sopiva,tai ratsastajat valitti että kauheita istua.
Wintecit ja Teknan satulat meillä kovassa käytössä.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.10.25 12:05:20

"Ei tää ainakaa muovia ole : D"

Jaa, mikähän erikois-Tekna se sitten oikein on, kun eihän Tekna valmistakaan muita kuin synteettisiä satuloita.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.10.25 12:11:02

Jotain raukkaa viilattu linssiin ja väitetty teknaa nahkaiseksi

Lähettäjä: Sora 
Päivämäärä:   26.10.25 12:34:44

Ollinen tarkoittaa varmaan keinonahka aineella"rasvausta" millä mekin rasvstaan/hoidetaan.
Täällä kun pitää kaikki vääntää rautalangasta..
Meillei Teknan satula ollut suosiossa,mutta siskoni ei muulla meniskään..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.