Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hihs vapaaehtoiset

Lähettäjä: :)) 
Päivämäärä:   24.10.25 20:33:04

Onko täältä joku hakenut joskus hihsiin vapaaehtoiseksi? Millonkohan niistä yleensä ilmotetaan onko sattunut tulemaan valituksi?
Terveisin toiveikas (epätoivoinen) hakija.

Re: Hihs vapaaehtoiset

Lähettäjä: mirka 
Päivämäärä:   24.10.25 22:53:50

Ihan kuka tahansa pääsee, ei sinne nykyään ole enää niin paljon halukkaita. Virpille vaan viestiä, hän ottaa kyllä ihan kenet vaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.10.25 23:33:28

Jos tulee kauempaa, niin onko jotain majoitusdiiliä olemassa, ettei ihan täyttä hintaa esim hotellista tarvitse maksaa?

Lähettäjä: pöö 
Päivämäärä:   24.10.25 23:40:49

Scandic? tai messarin vieressä Holiday Inn? moni yöpyy kyllä kavereillaan. Miutta todellakin, ihan kuka vaan pääsee, millään ei enää oikein löydy tarpeeksi vapaaehtoisia, ihan pari päivää ennen tapahtumaa niitä vielä huudellaan.

Ja tavallaan sen ymmärtää, se että jotkut tekee pitkiä päiviä ilmaista työtä, takaa HIHSin uudelle miljonääriomistajalle hyvät rahat.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.10.25 23:58:07

Juu mäkään en menis. Ihan vaan siks että joku siellä sitten omalla ilmaisella panoksella käärii hyvät rahat. Kannattaa vähän miettiä miksi haluaa mennä tukemaan kyseisiä henkilöitä, joiden kisakäyttäytyminen on mitä on.

Lähettäjä: lipsu 
Päivämäärä:   25.10.25 00:12:18

En mene enää. Koska uusi toimari on ikävä ja huonokäytöksinen, ja uusi omistaja liian rikas. Miksi ihmeessä menisin ilmaiseksi orjatyövoimaksi yhdelle Suomen rikkaimmista miehistä??

Lähettäjä: Räyh 
Päivämäärä:   25.10.25 00:27:54

Olin 5 vuotta mutta nykyisessä elämäntilanteessa ei ole mahdollista. Jos voisin niin menisin taas. Vuoden kohokohta, upeaa porukkaa ja hauskoja vaikkakin pitkiä päiviä :) asuin niihin aikoihin 300km päässä ja hotellin maksoin itse.

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   25.10.25 08:58:05

Olen menossa tänäkin vuonna vaikkakin eri tehtäviin. Majoitun hostellissa ja aiempina vuosina on kaveriksi löytynyt jonka kanssa jakaa huoneen kustannukset.

Päivämäärä:   25.10.25 09:16:34

Jotenkin hieman epäilen että kukaan käärii hihsin kaltaisesta tapahtumasta ihan valtavat tuotot itselleen ja jos käärii niin minusta sitten on osannut pelata korttinsa hyvin ja ansaitsee ne. Ja näillä isoilla tapahtumilla saadaan jo ihan hyvät rahat veroistakin suomelle. Minä kyllä muutenkin ihan mielelläni tuen miljonäärejäkin jos itse saan uuden kokemuksen elämääni. Kivemmalta se vaikuttaa kuin märehtiä sitä että jollakin muulla on enemmän rahaa.

Päivämäärä:   25.10.25 09:21:56

Muttaa kukakohan on tämä Virpi? Pohjois-Suomesta olisin tulossa, ei oo nämä etelän hevosihmiset tuttuja.
Olin itse ajatellut yöpyä riihimäellä tuttuni luona, mutta en tiedä olisko parempi jokin hotelli kuitenkin niin ei olisi niin pitkä matka aina.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.