Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Laukaan klinikka

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   24.10.25 19:24:17

Ihan järjettömästi on hinnat nouseet. Lisäksi tämä pouolan vahvistus tekee ihan omia diagnooseja. Jos on valmistustunut -23 ja Varsovasta. On opetettu hinnoittelu, ei muuta.

Re: Laukaan klinikka

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.10.25 20:09:43

Oho,nii on lafkan hinnat noussu :o

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.10.25 21:42:09

Vieläköhän siellä on se yks samperin hapannaama töissä... Tais olla hoitaja, mutta tarjoili niin luokattoman huonoa asiakaspalvelua, että olen kiertänyt koko lafkan kaukaa sen jälkeen. Viekää rahanne muualle jos vaan suinkin mahdollista.

Lähettäjä: Papu 
Päivämäärä:   24.10.25 22:11:05

Tunnistan heti kenestä - puhuu, vastaava negatiivinen kokemus löytyy

Lähettäjä: Sosiaalinen media 
Päivämäärä:   24.10.25 22:52:25

Sama kokemus siitä hoitajasta. Hänen kohtaamisen jälkeen on kierretty kaukaa koko klinikka.

Lähettäjä: Nuura 
Päivämäärä:   24.10.25 22:54:31

Itse en käytä klinikkaa enään sen takia että kyseinen klinikan omistaja Tiina(muistaakseni) kirjoittaa ihme lausuntoja viikkoa myöhemmin kuin mitä hevosen on nähnyt ja lähti aivan hullun perheen juttuihin mukaan. Onneksi jaloilla voi äänestää eikä hevoset kyseisellä klinikalla enää käy, suhteellisen vakituisen hyvin maksavan asiakkaan menettivät.

Sitäpaitsi vieläkö se raivostuttava nuori mies ell on tuolla töissä, se on kyllä lähes yhtä luokaton kuin yllä mainittu hoitaja

Lähettäjä: Hä 
Päivämäärä:   24.10.25 23:36:44

Kuka tää hoitsu on? En ole käynyt vuosiin, mutta luulen tietäväni kenestä voisi olla kyse.

Päivämäärä:   25.10.25 05:44:20

Minäkin tiedän yhden tylyn hoitajan tuolta mutta minun käynneistä on aikaa reilusti yli 10 vuotta. On varmasti jo eläkkeellä.

Päivämäärä:   25.10.25 08:33:47

Sama hoitaja on ainakin pari vuotta sitten ollut edelleen töissä, en tiedä nykytilannetta. On kyllä taatusti sama, hieman vanhempi hoitaja jolla ei koskaan mitään hyvää sanottavaa, hevoset ja omistajat on aina typeriä tekivät mitä tahansa.

Päivämäärä:   25.10.25 10:12:02

Ei kannata kyllä Laukaassa käydä kuin korkeintaan rokotteet hakemassa. Laajasti tutkittiin hevosta sisältä ja ulkoa ilman mitään löydöksiä, terveenä lähdettiin kotiin ja viikkoa myöhemmin toisessa paikassa löydettiin vasta pitkä vikalista. Toki vakuutustarkastushan siellä kannattaisi teetättää.

Päivämäärä:   25.10.25 10:15:28

Itse sain hyvää palvelua Laukaasta kun jouduttiin sinne äkkiseltään menemään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.