Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaviocast podcast

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   20.10.25 09:56:16

Mitä mieltä? Löytyy siis spotifysta ja youtubesta

Re: Kaviocast podcast

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.10.25 10:38:06

Aivan turha. Lyhyitä yleistiedollisestikin pintaraapaisuja aiheisiin. Äänen laatu huono ja äänen voimakkuus heittelee jatkuvasti.

Päivämäärä:   20.10.25 10:48:36

"Aivan turha. Lyhyitä yleistiedollisestikin pintaraapaisuja aiheisiin. Äänen laatu huono ja äänen voimakkuus heittelee jatkuvasti."

Harmittaako sinua noin paljon, kun joku tekee ja itse et osaa?

Lähettäjä: Veratus 
Päivämäärä:   20.10.25 11:06:48

Olen kuunnellut jaksot. Saisi varmasti lisää kuuntelijoita jos saa laadun kohdilleen ja hieman mielenkiintoisempaa juttua. Esim mielenkiintoisempia vieraita yms.

Päivämäärä:   20.10.25 11:17:23

Suomi on niin pieni maa, että varmasti vaikea keksiä vieraita, jotka eivät olisi jo tavalla tai toisella olleet kertomassa tarinaansa tai aiheita, joita ei ole jo podcasteissa ollut. Uskaltaisko ottaa jotain marginaaliryhmien edustajia? Joku toisin ajattelija tms.? Tai joku tavis kertomassa harrastuksestaan? Junnuratsastaja? Poniäiti? Tuntiratsastaja? Ratsastuskoulun pitäjä? Talliyrittäjä?

Pauliina vetää podcastin hyvin, antaa vieraille puheenvuoron, eikä vedä omaa showtaan, kuten pari vuotta sitten kaksi juontajaa omassa podissaan, puhuivat enemmän kuin vieraat. Oli aikas ärsyttävää, vaikka vieraat olivat hyvin valittuja ja kiinnostavia.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   20.10.25 11:35:58

Yllätyin myös huonosta äänenlaadusta. Odotin itseasiassa myös podcastilta enemmän silloin kun sitä alettiin mainostamaan. Pari jaksoa olen katsonut, ne oli ihan ok mutta itse innostuin aikoinaan Ohjissa-podcastissa ja vertaan tätä nyt selvästi helposti siihen. Ohjissa kärsi myös huonosta äänenlaadusta mutta vieraat oli itselle kiinnostavia ja heidän jutut mukaansa tempaavia. Muistan esimerkiksi miten tuli kylmät väreet Nina F:n jaksosta kun kertoi kismuistoja.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   20.10.25 12:53:47

"Harmittaako sinua noin paljon, kun joku tekee ja itse et osaa?"

No eihän se mistään tuollaisesta ole kyse jos sanoo että parannettavaa riittää ja paljon.

Maailma on täynnä todella laadukkaita hevospodcasteja mm. kouluratsastuksesta, ja kannattaa käyttää aikaansa niihin.

Tässä esimerkiksi yksi sisällöltään ehdottomasti parhaista!
https://spotify.link/YIC7LEBhCXb

Päivämäärä:   20.10.25 13:33:11

"No eihän se mistään tuollaisesta ole kyse jos sanoo että parannettavaa riittää ja paljon."

Jos ensimmäinen kommentti on "aivan turha", niin ellei muuta osaa sanoa, niin voi jättää sanomatta.

Päivämäärä:   20.10.25 14:09:57

Ai kun kysytään mitä mieltä niin vain hyviä asioita saa mainita?
Aivan itsestään selvistä asioista puhutaan. Saisi olla vähän syvällisempiä eikä tuollaista mainstream tietoa. Vieraissa ei mitään vikaa.

Päivämäärä:   20.10.25 14:32:00

No sait hyvän kommentin takaisin...

Lähettäjä: Noo 
Päivämäärä:   20.10.25 15:34:10

Jaa ei mulla ollut äänen laadun kanssa mitään ongelmaa. Perustietoa, jota on hyvä aika ajoin painottaa ja tekee hyvää kuulla muistutuksena jonkun toisen suusta. Ei moitittavaa.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   20.10.25 15:59:33

No on siinä aika paljon muutakin, ihan konkreettista palautetta kun valikoimasi "ihan turha". Sen voi jokainen itse kokeilla onko turhaa ajanhukkaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.