Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hihs 2026 liput/istumapaikat

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   19.10.25 17:49:13

Niin, kukaan ei varmaan vielä osaa sanoa, millainen näkyvyys miltäkin istumapaikalta tulee olemaan Messukeskuksessa, mutta mitäpä veikkaatte, mikä tivibon kaikkein paras näkyvyyden kannalta? Jäähallilla otin aina paikat noin riveiltä 3-4, ja ne oli aina huiput paikat: ei liian alhaalla/lähellä kentän aitaa, eikä tietenkään liian kaukana että olisi kaukana radasta.

Uskaltaako samaan logiikkaan luottaa? En halua ikinä riville 1-2, niistä joutuu monesti katsomaan kenties vähän jopa ylöspäin.

Re: Hihs 2026 liput/istumapaikat

Lähettäjä: f 
Päivämäärä:   19.10.25 18:34:42

On muuten yllättävän vaikeaa (enkä onnistunut) löytää HIHSin nettisivuilta linkkiä lipunmyyntiin...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.10.25 18:55:51

On kyllä vaikea arvioida. Luulen, että jäähalliin katsomot on jyrkemmät ja nämä uudet laakeammat.
Itse oon tykännyt vähän ylemmistä paikoista kuin aloittaja. Mutta nyt tuurilla otin jotkut, saas nähdä. Kunhan nyt ei mitään tolppaa oo edessä:D

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   19.10.25 19:09:21

Ainiin, messarissa voi olla niitä tolppia! Unohdin kokonaan! Toivottavasti rakentavat areenan niin ettei niitä tulee katsojien eteen.

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   19.10.25 19:34:24

Hihasta vedetty veikkaus: rivit 5-10, pitkän sivun keskellä on parhaat.

Lähettäjä: 2 
Päivämäärä:   19.10.25 21:18:58

Ilmeisesti toinen pitkä on sivu VIP-pöydille. Sieltä ainakin näkee, eikä siellä voi olla pilareita. Lottovoittoa odotellessa...

Lähettäjä: fff 
Päivämäärä:   19.10.25 22:50:37

kisa-areenalla ei taida olla tolppia tiellä :)

Mutta joo, vois kuvitella että lippuejn ostoon olisi suora linkki sivustolla. Mutta eii, ostopolku meneekin kävijälle-sivun kautta. Höh!

Lähettäjä: zz 
Päivämäärä:   19.10.25 23:35:34

f ja fff mulla ainakin näkyy ihan etusivulla oikeassa reunassa näyttöä punaisella linkki "osta lippu " joka tulee mukana sivua selatessa. Eli ei tuo kovin vaikeassa paikassa ole, toki kävijäsivuilla on lisää linkkejä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.10.25 23:56:13

Tommoset liikkuvat palkit saattaa päätyä esim ad blockerin blokkaamiksi tai selain ei näytä niitä kunnolla tms.

Lähettäjä: vdj 
Päivämäärä:   20.10.25 08:11:02

"Tommoset liikkuvat palkit saattaa päätyä esim ad blockerin blokkaamiksi tai selain ei näytä niitä kunnolla tms."

tämä :) Näin nettisivujen kanssa työskentelevänä viljelisin sitä useampaan painikkeeseen jo etusivulle.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   20.10.25 08:28:13

Miten ootte saanut valittua paikat? Järjestelmä laittaa ihan randomilla paikat vaikka kuinka tekisit kartasta valintaa.
Joo oon tunari, mutta ei oo kyllä ennen ollut näissä ongelmaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.10.25 08:33:41

Kyllä sieltä saa valittua paikat ihan itse, kun menee sen "näytä pohjakartan" kautta.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   20.10.25 09:11:13

Jep, pohjakarttaa on katseltu, muttei valinta siirry lippuun asti. Koitanpa koneella.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.