Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Erilaiset valmennuspaketit

Lähettäjä: Tuuli 
Päivämäärä:   19.10.25 16:37:11

Kiinnostaisi kuulla, minkälaisia erilaisia valmennuspaketteja on tarjolla ja mitä ne tarkalleen ottaen pitävät sisällään? Aika huonosti löytyy tarkempaa tietoa tallien somesta tai nettisivuilta.

- montako valmennusta kk-hintaan sisältyy
- käykö valmentaja myös selässä
- onko ratsutus mahdollista, jos ei pääse valmennukseen
- laskutetaanko kisavalmennukset (verkka) erikseen

- mitä muita palveluita paketti mahdollisesti sisältää
- minkälaiset ehdot paketissa on, esim. pitääkö niihin jonottaa, onko irtisanomisaikaa, onko määritelty kuka hevosella ratsastaa omistajan poissaollessa

Etsin tallipaikkaa Espoo/Kirkkonummi/Vihti -suunnalta, mutta kiinnostaisi kuulla ihan ympäri Suomea eri malleista!

Re: Erilaiset valmennuspaketit

Lähettäjä: Tuuli 
Päivämäärä:   19.10.25 16:55:00

Ai niin, olen kouluratsastaja (HeA) jos sillä on merkitystä :-)

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   19.10.25 18:47:43

Helpoiten varmaan saa vastauksia soittamalla?

Lähettäjä: älkmgklmägr 
Päivämäärä:   19.10.25 19:52:18

Nämähän on täysin sopimusasioita. Ei ole mitään "malleja". Sellainen "paketti" rakennetaan, joka on molemmilla hyvä.
1-5 kertaa vkossa valmennusta, ihan miten sovitaan
jotkut valkut käy selässä, toiset ei ollenkaan
jotkut valkut tulee kisoihin mukaan (varsinkin jos samoissa kisoissa monta valmennettavaa, toiset ei ikinä)
Jotkut ridaa esim sun loman aikana, toiset ei.

Kaikki on sovittavissa.
Mulla valkku 2x kuussa, 280kk, jos ridaa mun poissaollessa niin 35e kerta, käy selässä silloin kun katsoo sen tarpeelliseksi, ehkä 2-3 kertaa vuodessa 15 min valmennuksen alussa, katsoo kisoissa verkassa hetken jos kisoissa muitakin valmennettavia, pelkästään yhden takia ei lähde, se on 20e.
Hevonen asuu valkun tallilla, siksi edulliset hinnat ja mulla tosi joustavat aikataulut itselläni. Tiedän että moni valkku ottaa aika paljon enemmän.

Ja kaikki valkuthan ei tule kaikille talleille, tai siis yhden ratsukon takia, yleensä täytyy olla useampi putkeen että keikka on kannattava valkulle. Parhaille valkuille on jonoa, eivät pysty ottamaan niin montaa kuin ois halukkaita. Mutta kyllä HeA tasoiselle valkku löytyy.
Jos on oikeasti tavoitteellinen niin ylivoimaisesti paras on että heppa asuu sillä tallilla missä valkku vaikuttaa.

Mutta kuten sanoin, sopimusasioita nämä. Ja kaikki valkuthan ei

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.