Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Namutädit @!#$-taa

Lähettäjä: Namutädeille 
Päivämäärä:   18.10.25 20:35:29

Mikä v ittu siinä on että pitää sitä herkkupalaa olla tunkemassa turpaan joka välissä. Sitten niin loukkaannutaan kun se kielletään ja annetaan salaa. Keskittyisitte siihen omaan hevoseenne ja jättäkää muut rauhaan.

Re: Namutädit @!#$-taa

Lähettäjä: Juliaana 
Päivämäärä:   18.10.25 20:38:41

Olen samaa miettinyt kaktun esimerkkiä varmaan seuraa;)

Lähettäjä: Ss 
Päivämäärä:   18.10.25 20:43:55

No yhdellä ratsastuskoululla opettaja namittaa ja myös hänen oppilaat hänen ohjeidensa mukaan, toi tapa yleistyy

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   18.10.25 21:05:43

Mua kanssa inhottaa jos joku ohi kävellessään työntää namia mun hevosen suuhun kysymättä. Itse kyllä annan sille herkkua just niin paljon kun haluan.
Kerran kyllä ärähdinkin asiasta, kun hevonen oli juuri ollut hampaan poistossa eikä mitään heinää kummoisempaa olisi saanut syöttää..
Ystäviltä kysyn aina, että saako antaa, kun niitä namusia yleensä taskussa on.

Lähettäjä: :-) 
Päivämäärä:   18.10.25 21:20:47

Kukin namuttakoon tai olkoon namuttamatta omiaan. Ei kuulu muille ja elämäkin helpottuu, kun ei tarvii kytätä muiden tekemisiä. Toisten omistamia hevosia älköön kukaan namuttako luvatta.

Lähettäjä: Riu 
Päivämäärä:   18.10.25 23:43:09

Se että aikuiset ihmiset antavat ratsastuskoulussa salaa herkkuja hevosille vaikka se on selkeästi ja ehdottomasti kielletty ei mene jakeluun.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.10.25 00:08:05

Olin tulossa uhoamaan kuinka namitan omaani juuri sen verran kun minusta tuntuu, mutta samaa mieltä että toisten hevosia ei ilman lupaa namiteta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.10.25 07:20:06

Jep, ibd-hevosen omistajana harmittaa kun käytävällä ohi kävellessä työnnetään hevosen suuhun namia. En edes tiedä kuinka moni ja mitä tälle syöttää. Olin aivan ällikällä lyöty kun näin itse miten täti namutti ja vielä kun olin itse paikalla. Tälle hevoselle joku omena voi olla tosi kohtalokas. Kaikki ruokinta on aina tarkasti samaa, ollut jo vuosia. Mitään uutta ei voi alkaa syöttää ilman oireita.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.