Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Syvälle päähän menevä kypärä

Lähettäjä: Kypärä syvälle pää 
Päivämäärä:   9.10.25 21:54:08

Mikähän olisi merkiltään ja malliltaan "syvä" soikeaan päähän sopiva kypärä.
Tuntuu, että moni kypärä jää "keikkumaan" kauhean korkealle.
Aika rajallisesti paikkoja missä pääsee sovittamaan niin tekee kypärän ostosta hankalaa.

Re: Syvälle päähän menevä kypärä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.10.25 22:03:30

Charles owen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.10.25 22:08:37

Kaikki Charles Owen kypärät ei istu syvälle päähän. Niiden istuvuudessa on ihan valtavasti eroa. Suurin osa CO malleista jää itsellenikin killumaan pään päälle. Mulla myös soikea pää joka vaatii syvän istuvuuden.

My PS istuu tosi syvälle mutta sen valmistus on lopetettu. Saattaa kuitenkin löytää jostain verkkokaupoista yksittäisiä kokoja.
Samanlainen syvä istuvuus on niiden MS1 Pro kypärässä koska valmistetaan hyvin samalla tavalla, tämä toki tuollainen kenttäratsastuskypärän näköinen. Kysyin niiden asiakaspalvelusta itse mitkä on sellaisia kypäriä jotka antaa sen "deep fit" fiiliksen. Sanoivat että Kylossa on myös aika syvä istuvuus mutta ei yhtä syvä kuin näissä kahdessa muussa mallissa.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   9.10.25 23:39:40

Mulla Botin Pardus istuu syvälle

Lähettäjä: Nii i 
Päivämäärä:   10.10.25 00:25:23

Keppi tai botin eq3, botti oli liian soikee mulle mut meni syvälle päähän, keppiin vaihdoin ja on myös todella syvä. Samshieldiä joskus kokeilin, se oli kaikista pahiten kelluva kypärä mitä oon päähäni laittanu, hyi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.